Eminent EM7011 USB 3.0 Docking station voor 2.5" en 3.5" Zwart Review

gnarlkin 4 januari 2015, 669 views

Eminent EM7011 USB 3.0 Docking station voor 2.5" en 3.5" Zwart

De Eminent EM7011 heb ik reeds een jaar in mijn bezit. Sinds mijn aankoop heb ik het toestel al meermaals gebruikt voor redden van gegevens voor vrienden & familie bij problemen.

Pluspunten

• Ondersteuning tot 4TB na firmware update
  • Stevig
  • Backup functie

Minpunten

• Redelijk korte USB3.0 kabel

Mobiliteit Score: 4
Als bijkomende toelichting:

Het toestel kon bij mij zonder firmware update geen harde schijven goed uitlezen die groter waren dan 2TB, deze werden dan weergeven als "GPT Protective Partition".

De firmware update kan men vinden op de website van Eminent zelf op deze locatie: link

Heb jij ook een Eminent EM7011 USB 3.0 Docking station voor 2.5" en 3.5" Zwart?

Dank voor deze review. Vooral de firmware voor 2TB+ is erg handig!