Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB Review

dragon2 20 maart 2009, 1.617 views

Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB

Pluspunten

• LAN/WLAN, LAN verbinding kan ook tegelijkertijd met kijken, tot nu toe nog niet vastgelopen, kan bestanden verwijderen via de afstandsbediening, browsen gaat beduidend sneller dan bij de LaCie, lekker veel ruimte (op zich niet noodzakelijk voor mij maar toch mooi meegenomen), gunstige prijs, usb stick eraan hangen werkt goed en vlot, is voorzien van kensington slot

Minpunten

• De afstandsbediening is veel te klein, veel te kleine knoppen. Kan geen MTS bestanden afspelen. LAN connectie doet het regelmatig niet soepel. Alle knoppen op de voorkant hadden er van mij niet op gehoeven.

Geluidskwaliteit Score: 4
Prima ding, kan meer dan mijn oude LaCie. Voordelen: LAN/WLAN, LAN verbinding kan ook tegelijkertijd met kijken, tot nu toe nog niet vastgelopen, kan bestanden verwijderen via de afstandsbediening, browsen gaat beduidend sneller dan bij de LaCie, lekker veel ruimte (op zich niet noodzakelijk voor mij maar toch mooi meegenomen), gunstige prijs, usb stick eraan hangen werkt goed en vlot, is voorzien van kensington slot. Nadelen: de afstandsbediening is veel te klein, kleine knoppen dus druk regelmatig de verkeerde in, zonde! Kan geen MTS bestanden afspelen (de AVCHD camera bestanden). LAN connectie doet het regelmatig niet soepel/geen verbinding zonder reset (maar dit is nog steeds beter dan de LaCie die via USB aan mijn computer moet hangen). Alle knoppen op de voorkant hadden er van mij niet op gehoeven, gebruik ik toch nooit.

Heb jij ook een Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB?

Als ik een review lees dan weet ik ook graag waar ' ie over gaat zonder eerst te moeten doorklikken en zoeken. Dit is een beetje verspilde moeite. Herkansing?
inderdaad. een leuk plaatje en een specsheet zou wel fijn zijn.
Leuke 1e poging voor een review. E zijn er wel een aantal tips en verbeterpunten.

Als je een aantal reviews doorleest, kan je zien hoe anderen deze hebben opgebouwd.
Veelal wordt er gebruik gemaakt van tussen kopjes en alinea's. bendenk van te voren ook wat je graag wil vertellen. Een goed voorbeeld is dit!

Een zin van 5!! regels (1-5) is niet prettig om te lezen. probeer meer gebruik te maken van interpunctie.

Suces!
Mmm, ik heb deze ScreenPlay Pro HD in December gekocht... en 24 uur later terug binnengebracht en m'n geld teruggevraagd!

De twee grote negatieve punten voor mij waren:
- de LAN-connectie: volgens de doos 100Mbps, maar ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd, ik kreeg maar een doorstroom van 12% oftewel dus 12Mbps
- de manier waarop de harde schijf geformatteerd was, liet niet toe om bestanden groter dan 2,5Gb te kopieren via 't netwerk (en laat DVD .ISO'tjes nou net groter zijn...)

Ik blijf zoeken...
Kan je met de Iomega mp3's afspelen en ondertussen browsen door andere folders?
Ben ooit een LACIE tegen gekomen die dit niet kon, vond dit erg hinderlijk.