Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Canon Pixma MG5650 Zwart Review

martinvdm 20 december 2014, 1.459 views

Canon Pixma MG5650 Zwart

Compact design. Geen boveninlaad voor papier en de papierinlaad aan de onderzijde is voor weinig vel. Wel ingenieus weggewerkt achter de papieruitlaat. Geld ook voor de cardridge vak, ook netjes weggewerkt achter de menubuttons (vak kan omhoog). Kwaliteit kan ik nog weinig over zeggen, maar eerst resultaten zijn goed.

Pluspunten

• Compact design
  • Losse cardridges

Minpunten

• Niet super stil
  • Weinig papier in bak mogelijk
  • Geen boveninlaad voor papier

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Oude MP600 ging kapot dus deze gekocht met Canon Cashback karting.
Is kleiner dan de vorige, maar heeft geen boveninlaad voor papier en de papierinlaad aan de onderzijde is voor weinig vel. Wel ingenieus weggewerkt achter de papieruitlaat. Geld ook voor de cardridge vak, ook netjes weggewerkt achter de menubuttons (vak kan omhoog).

aangesloten op het wifi was appeltje eitje.
Printer kan echter wel wat stiller, er zit een stille modus functie in, maar dit is mijn inziens nog steeds niet echt stil.
Scannen kan alleen naar PC waarop de software is geinstalleerd, deze komt dan in de Scan destinations uit.

Kwaliteit kan ik nog weinig over zeggen, maar eerst resultaten zijn goed.

Heb jij ook een Canon Pixma MG5650 Zwart?

Ik snap jouw minpunt, Geen boveninlaad voor papier, niet. Ik vind dat juist een groot voordeel! Geen papier dat omvalt, zich als een rol vormt, en vastloopt in de printer meer!