Trust MI-2500X Optical Combi Mouse Review

traaymakers 23 maart 2009, laatste update op 23 maart 2009, 370 views

Trust MI-2500X Optical Combi Mouse

Pluspunten

• Goedkoop
  • Heeft Forward en Backward knoppen
  • Kan goed tegen een stootje`

Minpunten

• Niet geschikt voor personen die meerder knoppen vereisen en makkelijke
  • programmeerbaarheid willen
  • wellicht niet geschikt voor gaming

Een zeer eenvoudige en vooral goedkope (niet onbelangrijk met mijn studentenbudget) muis die ik in eerste instantie voor mijn laptop kocht en dus vaak heen en weer reisde tussen Brabant en Utrecht en daar de nodig klappen heeft opgevangen. Echter heeft de muis hier niet onder geleden. Hoewel de muis er niet echt stevig uitziet is niets minder waar.

Hij heeft voor mij de vereiste back en forward knop. Ik had zelf niet verwacht dat de muis zo'n lang leven zou leiden maar hij gaat nu al 2 jaar mee zonder ooit problemen te hebben gehad.

De muis is wellicht niet geschikt voor de harde gamer of iemand die een muis met meer functies gebruikt. Maar voor de simpele standaardhandelingen is deze muis uitermate geschikt. :)

Heb jij ook een Trust MI-2500X Optical Combi Mouse?

Ik denk dat je je beide 'reviews' beter in het ervaringentopic van het forum plaatst. Niemand heeft hier wat aan, en zo komt het enkel over of je schrijft dit voor karma punten...
Dit is wel een hele erge beknopte review, zoals Nickvds al zei: je kunt dit beter in het ervaringstopic plaatsen.
Je zou er nog de specificaties bij kunnen zetten, zodat we een beetje het idee hebt over welke muis we het hebben.
Foto's kunnen ook handig zijn.