Specificaties Gamepad voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox Controller Zwart Review

Bartbarman 19 december 2014, 672 views

Microsoft Xbox Controller Zwart

Een controller die heerlijk in de hand ligt, stevig is gebouwd en perfect functioneert met Windows.

Pluspunten

• Stevig/Robuust gebouwd
  • Licht lekker in de hand
  • Lange kabel
  • Functioneert goed
  • Sticks en triggers zijn soepel en zullen dat ook blijven
  • Tril functie

Minpunten

• Na twee jaar nog geen minpunt ontdekt

Ik ben al meer dan twee jaar in heb bezit van deze controller maar heb nog geen minpunt ontdekt. Hij ligt heerlijk in de hand, alle knoppen werken goed, hij functioneert goed met Windows. Ook is de kabel lekker lang zodat ik mijn laptop gewoon op de tv kan aansluiten en dan gewoon op de bank lekker kan gamen. De meeste PC spellen die goed werken met een controller zijn ook vrij wel allemaal op een XBOX controller ingesteld dat is heel fijn aangezien je dan dus niet uit hoeft te zoeken welke knop welke knop is op je controller. Hij is zijn prijs zeker waard ondanks dat 30 euro er best duur uit ziet.

Heb jij ook een Microsoft Xbox Controller Zwart?