Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 152 Illuminated Gaming Mouse Review

Bartbarman 19 december 2014, laatste update op 27 januari 2015, 596 views

Trust GXT 152 Illuminated Gaming Mouse

Heel fijne muis voor deze prijs klasse. Licht fijn in de hand, heeft twee goed bereikbare knoppen aan de zijkant en is verstelbaar van snelheid (DPI). Deze muis heeft wel een extreem lange kabel wat zowel een vordeel als nadeel kan zijn.

Pluspunten

• Licht fijn in de hand
  • Lange kabel
  • Verstelbare DPI
  • Functioneert goed

Minpunten

• Lange kabel
  • USB is erg groot.
  • Soms valt hij uit en weer aan bij wanneer je tegen de USB-aansluiting stoot

Deze muis heeft wel een extreem lange kabel wat zowel een vordeel als nadeel kan zijn. Persoonlijk heb ik deze kabel vaak opgerold in met een verbogen paperclip vast gemaakt zodat hij niet overal rond slingert. De USB-aansluiting is erg groot waardoor er bij mijn laptop eigenlijk niks meer in past behalve de dongle van mijn headset. Ook valt de muis heel af en toe uit als je tegen de USB-aansluiting aan stoot waardoor je hem weer opnieuw op het DPI waarop je hem wilt hebben moet zetten.

Heb jij ook een Trust GXT 152 Illuminated Gaming Mouse?