Eminent EM1079 Interne USB 3.0 kaartlezer Review

wildpicture 17 december 2014, 185 views

Eminent EM1079 Interne USB 3.0 kaartlezer

Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Alleen de USB werkt, het gehele cardreader deel is dood. Vandaag gaat de reader retour.

Pluspunten

• USB 3.0 poort werkte wel en was snel

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Cardreader DOA

Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Kwam ze net tegen bij het zoeken vanwege een probleem. Gisteren mijn cardreader (en EM1039 PCI kaart) ontvangen. Alleen de USB werkt, het gehele cardreader deel is dood. Ook de LEDjes werken niet. Vandaag gaat de reader retour. Hopelijk heb ik snel een nieuw exemplaar in huis dat wel werkt, want ik zit er om te springen. Ben benieuwd hoe snel de zaak waar ik hem gekocht heb hierop reageert.
Wat me overigens wel opviel is dat het exemplaar dat in het doosje zat er anders uitziet dan de foto's op de verpakking en de foto hiernaast. Volgens mij zat er een ouder type in het doosje.

Heb jij ook een Eminent EM1079 Interne USB 3.0 kaartlezer?