Specificaties 750W (80 Plus Gold), niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Antec TruePower Classic TP-750C Review

Centelte 15 december 2014, 237 views

Antec TruePower Classic TP-750C

Pluspunten

• Voeding is zeer stil
  • Voeding is zeer efficient (80+ gold)
  • Voeding voelt stevig, hij is robuust
  • Seasonic design
  • 750 watt
  • Prijs: goedkoper dan de seasonic G-Serie 750W terwijl het eigenlijk dezelfde voeding is

Minpunten

• 100 euro blijft veel geld
  • Niet modulair (kan ook een pluspunt zijn)

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Voeding van zeer hoge kwaliteit. Aardig hoge prijs, maar dat hoort ook bij een gold rated voeding van >750 watt. Heeft mij het afgelopen jaar nooit in de steek gelaten. Het enige echte minpunt is dat de voeding niet modulair is. Metingen kan ik zelf niet doen dus daarvoor verwijs ik je naar deze review: http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story6&reid=382

Vragen kan je stellen in de comments.

Heb jij ook een Antec TruePower Classic TP-750C?