Samsung Galaxy Note 3 Neo Zwart Review

racinfo 14 december 2014, laatste update op 14 december 2014, 1.672 views

Samsung Galaxy Note 3 Neo Zwart

Blij verrast was ik toen ik de telefoon zag worden aangeboden voor 319,- euro. Mijn 1e gedachte was hoe kan dat voor deze uitzonderlijke lage prijs? Is het soms een clone die voor minder dan 240 wordt aangeboden? Neen, het bleek de oribinele Samsung te zijn.

Pluspunten

• Robuust
  • Ligt lekker in de hand
  • Lange levensduur accu ( >2 dgn)

Minpunten

• geen

Wat na enkele dagen intensief gebruik als 1e opvalt tov mijn eerdere S2 is de lange accuduur. Gemiddeld laad ik nu om de 3 dagen de accu bij. Al eerder noemde in de prijs, uitzonderlijk laag want om voor nabij 300,- zo'n high end toestel te bemachtigen is in mijn ogen uitzonderlijk.

Ook was ik blij verrast KitKat 4.4.2 aan te treffen op het toestel, terwijl in tal van reviews tot op vandaag over 4.3 wordt gesproken.

Het scherm is beslist niet slecht te noemen hoewel het minder pixels per inch bevat dan zijngrotere broer.

Wat opvalt is de snelheid; zelfs met 2 taken tegelijk, whatsappen met een youtube video ernaast gaat zonder merkbare haperingen.

Kortom:
Heel veel extra's voor een extreem lage prijs

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 3 Neo Zwart?

Deze heeft geen dual sim.
Heb m zelf ook en vind het een super fijn toestel
Hi Racinfo!
Ben je nog steeds tevreden met de Samsung?
Heb nu een ZOPO Dual SIM en dat is een drama.
Dual SIM is voor mij belangrijk omdat ik twee nummers gebruik en de ZOPO leek op het eerste gezicht een goed toestel. Helaas heb ik diverse problemen, WIFI loopt vast, Bluetooth loopt vast, en hij verliest regelmatig de sims (moet hij ze opnieuw aanmelden). Je snapt dus dat ik op zoek ben naar een betrouwbaar toestel ;)