Razer DeathStalker Review
Zeer fijn toetsenbord. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Pluspunten
Ruimte om je polsen op te leggen Marco's Gaming mode Veel kabellengte
Minpunten
Vangt veel rotzooi op Plek waar je polsen liggen vlekt
Eindoordeel
Uitpakken:
Bij het uitpakken viel het me op dat er meerdere dingen worden meegeleverd als alleen het toetsenbord en een paar stickers. Je krijgt er ook een beschrijving bij waarom hij is gemaakt en wat de motivatie is om het te gebruiken.
1e indruk:
Het toetsenbord oogt degelijk en met zijn groene lichten die dimbaar zijn maakt het hem helemaal mooi. Mij viel ook op dat er Marco's opgenomen kunnen worden. Ook is er veel kabellengte. voor als je je pc ver weg hebt staan is dat handig.
Gebruik:
Het toetsenbord is zeer fijn door zij lage toetsen. De gaming mode die erop zit is ook erg fijn als je een gamer bent die snel op zijn caps Lock drukt. jammer puntje hiervan is dat je wel de drivers van razer nodig hebt om de caps Lock uit te zetten. Als je een keer nar vrienden gaat om te gamen en je neemt je eigen toetsenbord mee dan maakt het niet uit of er snypase op staat of niet. De computer registreert het toetsenbord en als je gaming mode ingeschakeld dan vergrendel je alt en f4. als je eet bij je toetsenbord. niet echt een aanrader. er blijven kruimels tussen de plek waar je polsen op liggen en de rest van het toetsenbord liggen. Het valt echter niet tussen je toetsen. De plek waar je polsen liggen is van een ander materiaal. dat vlekt echter wel snel t.o.v. je behuizing van je toetsenbord.
Conclusie:
Een fijn toetsenbord voor de prijs van 65 à 70 euro. Zeker waar voor je geld.
Bij het uitpakken viel het me op dat er meerdere dingen worden meegeleverd als alleen het toetsenbord en een paar stickers. Je krijgt er ook een beschrijving bij waarom hij is gemaakt en wat de motivatie is om het te gebruiken.
1e indruk:
Het toetsenbord oogt degelijk en met zijn groene lichten die dimbaar zijn maakt het hem helemaal mooi. Mij viel ook op dat er Marco's opgenomen kunnen worden. Ook is er veel kabellengte. voor als je je pc ver weg hebt staan is dat handig.
Gebruik:
Het toetsenbord is zeer fijn door zij lage toetsen. De gaming mode die erop zit is ook erg fijn als je een gamer bent die snel op zijn caps Lock drukt. jammer puntje hiervan is dat je wel de drivers van razer nodig hebt om de caps Lock uit te zetten. Als je een keer nar vrienden gaat om te gamen en je neemt je eigen toetsenbord mee dan maakt het niet uit of er snypase op staat of niet. De computer registreert het toetsenbord en als je gaming mode ingeschakeld dan vergrendel je alt en f4. als je eet bij je toetsenbord. niet echt een aanrader. er blijven kruimels tussen de plek waar je polsen op liggen en de rest van het toetsenbord liggen. Het valt echter niet tussen je toetsen. De plek waar je polsen liggen is van een ander materiaal. dat vlekt echter wel snel t.o.v. je behuizing van je toetsenbord.
Conclusie:
Een fijn toetsenbord voor de prijs van 65 à 70 euro. Zeker waar voor je geld.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Ik heb dit toetsenbord nu een half jaar in mijn bezit en speel er voornamelijk League of Legends mee. Ik zou mensen adviseren om nog even verder te sparen en voor een mechanisch toetsenbord te gaan als je toch al van plan bent om een duurder toetsenbord te nemen. Het verschil is ongeveer 20-30 euro maar kwa game ervaring is het het zeker waard.
Neemt niet weg dat dit een erg fijn toetsenbord is.
Neemt niet weg dat dit een erg fijn toetsenbord is.
Mee eens erwinbeback speel er ook league of legends mee en Shooter games mee. Mechanische toetsenborden lijken mij ook wel fijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/612987/crop5eb012214a066_cropped.jpeg?f=community)