MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard Review

cor984 10 december 2014, laatste update op 10 december 2014, 846 views

MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard

zolang je er een SSD in zet is het een geweldige laptop

Pluspunten

• toesenbord lekker responsive
  • kan wel wat games aan
  • mooi scherm
  • ventilator speedup
  • muispad werkt lekker
  • goede accu
  • tripple screen support
  • windows toets aan de andere kant

Minpunten

• geen ssd(in mijn model)
  • geen Muziek control knoppen
  • bloatware

de GP70 leopard is een laptop waar je nog wel een ssd in moet zetten. Voor mij was dit geen probleem omdat ik er nog één had liggen. Dat is ook de reden dat ik dit model heb gekozen. Waneer je de GP70 pakt raad ik er wel één met een ssd aan.

Voor de rest is het een stevige en goede laptop.

Een grote voordeel van deze laptop is dat deze een goede toetsenbord heeft. Hij is lekker responsive.

voor vragen reageer en ik probeer ze te beantwoorden.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GP70 2PE-257NL Leopard?

Er zijn (uit mijn hoofd) 3 F-toetsen zonder fn-functie naast elkaar. Die kan je met een programma omzetten tot mediaknoppen, dit heb ik gedaan en is zeker handig.
welk programma gebruik je daarvoor als ik vragen mag. Het lijkt ze zeer handig want je mist ze wel 8)7
SharpKeys heette het volgens mij. Om heel eerlijk te zijn, weet ik het niet zeker en kan ik het ook niet direct nakijken, omdat nu mijn laptop gemaakt wordt (had hem laten vallen (HDMI ingangen zijn nog al stroef...))

Ik had uit mijn hoofd
F6 - vorig nummer
F7 - Play/ pause
F8 - volgend nummer

Gewoon de F-toetsen waar geen blauwe icoontjes staan.
Hopelijk kan je hier wat mee
Hoi Cor,

je hebt een SSD geplaatst, kon je ook je HDD behouden in een 2de slot??? op de website van MSI staat namelijke support voor een SSD tot 256GB + 1TB HDD

mvg

hallo,

jazaker, ik heb de sdd geplaats de specificatie zijn voor de andere versies van de gp70. ik heb er zelf een ssd ingezet.

Als je er een msata ssd in zet kan je de harde schijf behouden. ook kan je gewoon de hdd groter dan 1 gb doen.

mvg cor984
Goedemorgen Cor,

Bedankt voor je reactie,

Ik ben geen computer expert vandaar nog de vraag zitten er 2 slots in de computer?

1 waar je een SSD in kunt zetten en 1 waar je de HDD kunt plaatsen.

en als dit zo is.
Is het dan een SSD van 2,5"
Afmetingen 10 x 6,98 x 0,68 cm (lxbxh)

Alvast bedankt voor je reactie

m.v.g.

Ey

je hebt een ssd nodig met een msata aandluiting deze zit onder de wifi chip

bijvoorbeeld pricewatch: Crucial M550 mSATA 256GB
dank je voor de info, hier kan ik mee verder.

mv.g.

Jean-Paul
Waarom draag je 'geen SSD' aan als minpunt, als je ook gewoon dezelfde notebook met SSD had kunnen kopen?
Het is imho geen minpunt, het is gewoon een keuze die je hebt gemaakt.
dat klopt ik had voor één met een ssd kunnen kiezen. Maar omdat ik er nog een had liggen heb ik dat niet gedaan. Bij de review ging het mij om deze speciefieke model.

maar het is een goed punt en ik zal het aanpassen