Razer Kraken 7.1 Chroma Review

ThoiZ 8 december 2014, 1.019 views

Razer Kraken 7.1 Chroma

Mooi afgewerkte gaming headset. Zeer tevreden over de prestaties.

Pluspunten

• Zeer hoge kwaliteit geluid
  • Hoge kwaliteit earpads
  • Stevige constructie
  • Inschuifbare microfoon
  • Instelbare lichteffecten

Minpunten

• Kabel schuift over de schouder en geeft een lichte ratel door in het oor
  • Alleen USB connectie, geen audiojack

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Zeer net afgewerkte gaming headset.
  • 7.1 surround sound is een fijne toevoeging voor het spelen van games. Je hoort toch beter waar tegenstanders zich bevinden. Ook klinken de omgevingsgeluiden 'echter'.
  • Inschuifbare microfoon is van hoge kwaliteit (geen stemvervorming) en ook fijn dat je deze kan wegstoppen als je hem niet nodig hebt.
  • Hoge kwaliteit earpads, sluiten het oor geheel af. Zit fijn rond de oren. Ook na lang dragen ondervindt ik geen problemen zoals warme oren of pijn aan het hoofd.
  • Om de headset goed te calibreren wordt bij de prompt Razer Synapse 2.0 aangeraden. Met dit programma kunt u ook de lichteffecten, EQ en andere instellingen wijzigen.
  • Tot nu toe geen problemen ondervonden met Synapse, de headset en de microfoon. Is een redelijk prijzige headset, maar naar mijn mening het geld wel waard.

Heb jij ook een Razer Kraken 7.1 Chroma?

Korte maar krachtige review. Heb wel een vraag:
Heb jij ook last van krakend geluid bij lage volumes? Ik heb een Kraken 7.1 (niet chroma), maar ik heb hier last van op mijn PC, Laptop, PS4 en gebruik op dit moment zelfs een USB-Hub met losse voeding omdat dit het probleem zou verhelpen (er zou te weinig stroom komen), maar nog steeds geen geluk.
Beste MeneerJoep,
Ik heb geen last van krakende geluiden bij lage volumes, ik heb alleen een lichte ratel als het draad langs mijn schouder of kleding schuurt.
Mvg,
ThoiZ