Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

Tt eSPORTS Poseidon Z Illuminated Blue Switch Edition (Qwerty US) Review

Tt eSPORTS Poseidon Z Illuminated Blue Switch Edition (Qwerty US)

Tt eSPORTS is er in mijn ogen in geslaagd om een simpel maar toch geweldig toetsenbord op de markt te brengen.

Pluspunten

• 6-8 key rollover anti ghosting
  • Cable management
  • Gebruikte materiaal voelt er prettig en stevig aan
  • Windows toets kan worden uitgeschakeld
  • 5 jaar garantie
  • Toetsen reageren perfect
  • Verlichtings niveau kan worden aangepast

Minpunten

• Geen key puller
  • Weinig extra functies

Review: Tt eSPORTS POSEIDON Z Illuminated – Blue Switch Edition

Specificaties
Verpakking
Uiterlijk
Gebruik

================================================================================

Inleiding:

Een tijdje geleden heb ik kennis mogen maken met mijn eerste mechanische toetsenbord voorzien van Cherry MX brown mechanische toetsen. Deze positieve ervaring heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt naar de werking van andere mechanische toetsen.
Onlangs heb ik dus een mooi pakketje ontvangen met hierin een Tt eSPORTS POSEIDON Z Illuminated toetsenbord voorzien zijn van blue switches van het merk Kailh.

De Tt eSPORTS POSEIDON Z is een gaming toetsenbord ontworpen door Thermaltake en dus uitgebracht onder hun esports merknaam Tt eSPORTS. De afgelopen jaren is Thermaltake erg duidelijk aanwezig in de esport scene onder de naam Tt eSPORTS en heeft ook al enkele goed aangeprezen gaming producten op naam staan.
Door het minimalistische design en lage prijs richt Thermaltake zich met dit toetsenbord op gebruikers die voor de eerste keer een mechanische toetsenbord zullen gebruiken.

In deze review zal ik de POSEIDON Z zo objectief mogelijk beoordelen met gebruik van veel foto's.

Specificaties:

Hieronder de specificaties zoals deze op de website van Thermaltake staan.

POSEIDON Z Illuminated – Blue Switch Edition product pagina

Het belangrijkste aspect van dit toetsenbord zijn de gebruikte switches. Het betreft hier geen Cherry MX swith maar switches van het merk Kailh. Kailh is een bedrijf dat zich al bijna 24 jaar bezig houdt met het maken van alle soorten switches, knoppen en dergelijke.

Kailh/Kaihua Electronics product pagina

Het betreft hier zoals vermeld de Blue switch variant van Kailh, deze wordt ook gebruikt door Tesero en door Razer is deze in hun producten de Razer Green Switch genoemd.
Het verschil tussen de Cherry MX Blue en Kailh Blue zit in de kleine dingen, maar tijdens het typen is het verschil vrijwel niet waarneembaar. Dit komt natuurlijk ook omdat de specificaties voornamelijk overeenkomen.
De Kailh Blue switch heeft tactile feedback met een klik geluid, je voelt en hoort de klik dus. De weerstand van de toets is ongeveer 50g wat vrij normaal is voor mechanische knoppen. De toets activeert/ registreerd volgens de gegevens ook iets eerder dan die van Cherry MX waardoor men sneller en nauwkeuriger kan reageren dan met andere mechanische toetsen. Het betreft hier dan natuurlijk een snelheid in milliseconden.

Thermaltake heeft zoveel vertrouwen in de Kailh switches dat ze zelfs 5 jaar garantie op het toetsenbord geven.

Het betreft hier verder een zwart toetsenbord waarbij alle toetsen zijn voorzien van blauwe verlichting.
Het toetsenbord is niet voorzien van macro's, er hoeft dus ook geen software te worden geinstalleerd. Op elke computer zal het toetsenbord dus probleemloos werken aangezien deze via USB als plug and play kan worden aangesloten.

Wel heeft het toetsenbord 6-8 key rollover anti ghosting wat dus inhoudt dat er 6 to 8 toetsen willekeurig tegelijk kunnen worden ingedrukt zonder dat een aanslag wordt gemist. Bij een gaming toetsenbord is dit wel een van de belangrijkste eisen aangezien gamers meer toetsen tegelijk gebruiken om zich in games voort te bewegen.

Een leuk extratje is de mogelijkheid de Windows toets uit te schakelen door op de knop rechtsboven het toetsenbord te drukken. Als je deze knop dus hebt ingedrukt werkt de Windows knop niet meer en kan je deze niet per ongeluk tijdens een game indrukken. Mij is dit nog nooit voorgevallen maar ik zie wel de handigheid van deze functie.

Het toetsenbord is niet voorzien van macro's maar heeft wel zogeheten FN functies. Met de FN samen met de F1 - F12 knoppen kunnen er dus speciale functies worden aangesproken.

Met een gewicht van bijna een kilo is het toestsenbord wel erg zwaar maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat deze in de heetst van de strijd niet zomaar kan weggelijden. Met een formaat van 44 bij 13 cm is dit ook een vrij compact toetsenbord voor een die is voorzien van een nummeriek gedeelte.

Verpakking:

Het betreft hier zoals bij de meeste gaming producten een vrij opvallende doos met op alle hoeken de specificaties vermeld. Fabrikanten pronken graag met bepaalde features en dat is ook duidelijk van de doos af te lezen. Rechts in de hoek staat duidelijk "Blue Switch" vermeld en ook de sticker met 5 jaar garantie is vrij opvallend op de doos aanwezig.
De verpakking zegt natuurlijk weinig over de inhoud. Persoonlijk vind ik wel dat als er veel aandacht aan de verpakking is besteed dat er ook altijd wel genoeg aandacht aan de inhoud is besteed.

Als de doos is geopend vinden we het toetsenbord onder een bubbeltjesplastic bescherm folie.

De bubbeltjesplastic bescherm folie is niet een enkele laag, het hele toetsenbord zit in een bubbeltjesplastic zak en is dus geheel beschermt.
Het betreft hier aardig dik bubbeltjes plastic wat dus voor voldoende bescherming zorgt.

Onder het toetsenbord in de doos liggen de gebruiksaanwijzingen.

Het toetsenbord wordt dus alleen geleverd met twee boekjes.

Het betreft hier een redelijk goede verpakking. Er kan tijdens transport niets gebeuren tenzij de vervoerder rare capriolen uithaalt.

Uiterlijk:

Het betreft hier een geheel zwart en rechthoekig toetsenbord met een numeriek gedeelte. Zelf houd ik wel van gaming apparatuur wat apart is vormgegeven, ook wel gamer bling genoemd. Toch heeft het simpele design van dit toetsenbord ook wel wat.

Door het minimalistische design is het toetsenbord niet veel groter dan een compact toetsenbord. Er is zo min mogelijk ruimte tussen de toetsen aanwezig en ook is het bord erg klein en smal gehouden.

Zoals duidelijk te zien is heeft de spatietoets een ronde rand. Dit zal tijdens het gamen met een WASD houding erg prettig zijn aangezien de duim hier op rust. Er is dus een soort van ronding aanwezig zodat je duim hier op kan rusten.

In het midden aan de achterzijde zien we de USB kabel vandaan komen en ook zien we aan weerszijde een rubberen stootkussen.

Waarvoor dit rubber dient durf ik niet aan te geven, eventueel dat het toetsenbord niet beschadigd als je deze op de kant zet of als de achterkant ergens tegenaan rust.

Rechtsboven het numeriek gedeelte zien we de Windows aan/ uit knop. Hiermee kan de Windows toets worden uitgeschakeld zodat je deze niet per ongeluk tijdens het gamen indrukt. Dit kan een best handige functie zijn.
Ook zien we hier duidelijk het Thermaltake Tt eSPORTS logo en naam staan.

Op de spatie toets is ook het Tt eSPORTS logo aanwezig, deze licht dus ook op net als de rest van de toetsen.

Vanaf de zijkant zien we duidelijk dat elke rij met toetsen anders is vormgegeven. De onderste rij staat aan de voorkant schuin omhoog en de bovenste rij staat aan de achterkant schuin omhoog. Dit zorgt er natuurlijk voor dat vingers beter op de toetsen kunnen rusten, maar ook dat toetsen makkelijker tijdens het blind typen en gamen kunnen worden gevonden en bedrukt.

Er zit geen key puller bij het toetsenbord echter door een toets goed vast te pakken kan deze vrij simpel worden losgehaald. Onder de toets zien we dat er een Kailh blue switch aanwezig is. Elke toets is zoals we kunnen zien zelf voorzien van een LED lampje.

Net als bij de Cherry MX switches is er een kruis bevestiging aanwezig zodat Cherry MX en Kailh compatibele toetsen kunnen worden geplaatst.

Om te controleren of de Cherry MX toetsen en Kailh toetsen met elkaar verwisselbaar zin heb ik de ESC toets van een toetsenbord afgehaald met Cherry MX brown switches.
Links een Cherry MX toets en rechts een toets van de Poseidon Z voorzien van Kailh Blue. Zoals is te zien zit hier vrijwel geen verschil in behalve de afwerking van de toets, dit ligt echter aan de fabrikant van het toetsenbord.

De geplaatste ESC toets op de onderstaande foto is die van een Cherry MX brown toetsenbord, de ESC toets die er naast ligt hoort bij dit toetsenbord. Het is dus daadwerkelijk geen probleem om toetsen van Cherry MX en Kailh switches met elkaar te verwisselen.

Aan de onderkant zien we dat er 5 rubberen pads aanwezig zijn, twee uitklapbare verhogingen en een gleuf voor cable management.

Door gebruik van de gleuf kan je ervoor zorgen dat de USB kabel ook links of rechts uit het toetsenbord komt. Dit is erg handig als er dingen in de weg staan.

De gebruikte pads zijn niet erg klein en zijn op alle hoeken aanwezig. De uitklapbare verhoging is zelfs voorzien van rubber. Deze rubberen pads zorgen er natuurlijk voor dat het toetsenbord tijdens gebruik niet zomaar kan weg glijden en goed grip heeft op het bureau of gebruikte oppervlakte.

Er zijn duidelijk dikke rubberen pads gebruikt, dit zorgt dan natuurlijk ook voor enige demping als er hard op het toetsenbord wordt getikt.

De verhoging kan vrij simpel zonder veel weerstand worden uitgeklapt.

Door de verhoging wordt het toetsenbord aan de achterzijde ongeveer anderhalve centimeter verhoogd. Hierdoor staat het toetsenbord dus een stuk schuiner wat sommigen prettiger vinden tijdens het typen.

Het betreft hier een vrij simpele USB aansluiting waar alleen aan een zijde het USB logo is geplaatst.

De gebruikte rubberen kabel is aardig stug, waardoor deze niet snel zal knikken zoals veel rubberen USB kabels.

Zoals is te zien zijn alle toetsen verlicht, en dit ziet er verder ook erg goed uit. De kleur is niet aan te passen, de verlichting is dus alleen beschikbaar in het blauw, wel kan de sterkte worden aangepast.

Zonder toets zien we dat het LED lichtje erg krachtig is.

In het donker komt de verlichting pas goed tot zijn recht. De verlichting is voor elke toets gelijk, er zit dus geen verschil in de gebruikte LED verlichting en kracht hiervan, het licht is mooi egaal.

Mijn camera heeft helaas wat moeite met het weergeven van LED verlichting in het donker waardoor de toetsen onscherp kunnen lijken.

Op de gemaakte foto’s is de verlichting van het toetsenbord ingesteld op stand 3. De hoogste stand (stand 4) is erg vel in het donker wat ik zelf niet prettig vind tijdens het gamen of typen. Stand 3 is zoals je kunt zien al vel genoeg.

De verlichting van het toetsenbord kan in 4 stappen worden verhoogd middels de FN + F11 en FN + F12 knoppen. Ik heb hieronder geen foto geplaatst van de uitgeschakelde verlichting.

Stand 1
Stand 2
Stand 3
Stand 4

Verder is het toetsenbord voorzien van de volgende functie toetsen (toetsen combinaties).

FN + F1 = Previous Track
FN + F6 = Windows Volume Down
FN + F7 = Windows Volume Up
FN + F11 = Backlight Darker
FN + F12 = Backlight Brighter

Functie toetsen zijn een handige toevoeging en hierom zijn deze ook bijna standaard aanwezig op elk gaming/ multimedia toetsenbord. Het enige wat voor een veel eisende gebruiker een min punt kan zijn is dat de F8 tot F10 toetsen geen extra functie bevatten en er zijn verder ook geen speciale functies op het toetsenbord aanwezig.
Zoals eerder vermeld betreft het hier een mechanisch gaming toetsenbord waarbij de doelgroep gamers/ gebruikers zijn die voor het eerst een mechanisch toetsenbord gebruiken. Het toetsenbord is dus bedoelt voor gebruikers die op zoek zijn naar een goed werkend mechanisch toetsenbord zonder te veel poespas, gamer bling en eentje die gewoon plug and play werkt, maar toch wel echt gericht is op gamers.

Persoonlijk houdt ik wel van gamer bling, maar ik vind ik dit toch wel echt een heel mooi toetsenbord om te zien. Er is niets speciaals gedaan met het uiterlijk behalve de aanwezige Tt eSPORTS logo's, toch vind ik dit design wel iets hebben Het toetsenbord oogt erg rustig, prettig en klein. Door het minimale gebruik van randen en tussenruimtes lijkt het alsof het toetsenbord alleen bestaat uit enkele rijen met toetsen, vooral als de verlichting is ingeschakeld ziet dit toetsenbord er echt geweldig uit.

Gebruik:

Het gebruikte materiaal voelt erg prettig en stevig aan, de toetsen zijn niet ruw of glad maar het zit er net tussenin. Het toetsenbord maakt nergens rare geluiden of kraakt, wat inhoudt dat het goed in elkaar zit en dus erg solide is. Ook staat het toetsenbord stevig op de ondergrond, maar dit mag ook wel met een gewicht van bijna 1 kilo.
Tijdens het gebruik ontstaan er geen vingervlekken op het materiaal, ik heb deze nu al enkele weken in gebruik en nog ziet het toetsenbord er als nieuw uit.

Het typen op dit toetsenbord is verder ook erg prettig, elke aanslag wordt netjes geregistreerd en de toetsen zijn makkelijk te vinden tijdens het blind typen en gamen.

Door de vormgeving van de toetsen liggen mijn vingers tijdens lange game sessies ook erg prettig op het toetsenbord. Dit zijn dingen die erg merkbaar zijn als je bijvoorbeeld veel achter een toetsenbord zit. Voor mijn werk maak ik gebruik van een vrij standaard multimedia toetsenbord met platte toetsen waar mijn hand niet lekker op ligt.

Mijn duim heb ik tijdens het gamen altijd op de C en V toetsen liggen en leunt dus op de spatie toets. De C en V toetsen zijn bij mij rennen en relouden. Ik gebruik mijn duim dus net zoveel als mijn andere vingers tijdens het gamen. Ik moet zeggen dat door de ronding van de spatie toets mijn duim prettiger op dit toetsenbord ligt dan bij welk ander toetsenbord dat ik ooit heb gebruikt.

In het donker.

Door 6-8 key rollover anti ghosting wordt elke aanslag geregistreerd. De 6-8 key rollover anti ghosting functie heb ik als volgt getest, capslock functie staat aan, houdt dan beide Shift knoppen en de Caps Lock ingedrukt en typ de zin: the quick brown fox jumps right over the lazy dog
Een toetsenbord met anti ghosting welke dus meerdere toetsen tegelijk registreert zonder ghosting zal deze zin correct als volgt weergeven.

THE QUICK BROWN FOX JUMPS RIGHT OVER THE LAZY DOG

De zogeheten 6-8 key rollover anti ghosting werkt op dit toetsenbord dus zoals het op papier staat. Bepaalde toetsen combinaties kunnen op de meeste toetsenborden niet tegelijk worden geregistreerd, maar dit is dus waar 6-8 key rollover anti ghosting inspringt, zodat elke toets alsnog wordt geregistreerd.

Ik heb geprobeerd te testen hoeveel toetsen er tegelijk kunnen worden ingedrukt, maar bij elke test en elke toetsen combinatie werden alle toetsen geregistreerd. Ik begon bij 6 toetsen tegelijk naar 8 tot ik alle 10 vingers tegelijk gebruikte. Elke combinatie werd geheel geregistreerd, alle knoppen en combinaties die ik heb geprobeerd werden dus netjes getoond dit terwijl de anti ghosting voor 6-8 toetsen zou zijn.

De Kailh Blue switches maken net als de Cherry MX Blue switches een klikkend geluid. In het begin moest ik toch echt wennen aan dit geluid aangezien ik al een tijdje gebruik maak van een geluidloos toetsenbord voorzien van Cherry MX Brown switches. Na enkele dagen kon ik echter begrijpen waarom veel mensen toch een voorkeur hebben voor het klik geluid van Blue switches. Het geluid irriteert niet maar naar een tijdje klinkt het erg prettig, je hebt daadwerkelijk het idee dat je een toets indrukt doordat je het nu ook duidelijk hoort.
Wel zit er een verschil in het klik geluid tussen de Cherry MX en Kailh Blue switches. De Kailh Blue switches hebben een soort van knisperende klik maar voor de rest voel ik weinig verschil in het gebruik. Wel verwacht ik dat als iemand maanden lang beide zou gaan testen dat er wel degelijk kleine verschillen zouden zijn.

Hieronder een kort filmpje waarin ik een paar toetsen bedruk zodat je het geluid zelf ook kan ervaren.

Als je eenmaal een tijdje met het toetsenbord hebt gewerkt voel je wanneer de klik komt. De klik is alleen in de eerste millimeters van de switch aanwezig. Laat je de toets niet geheel los kan je deze dus nogmaals indrukken zonder dat je de klik hoort.
Als je de toets rustig indrukt hoor je en voel je het registratie punt dus ook duidelijk. Zou je de toets constant geheel indrukken zou je het registratie punt niet horen, maar als je de toets dus niet geheel los laat en weer indrukt hoor je wanneer de knop activeert.

De feedback van de toets is ook duidelijk aanwezig, er niet wordt veel tegendruk gegeven maar als je de toets loslaat kom je op de laatste millimeters op een punt dat deze ineens terug springt. Als je rustig de toets indrukt en loslaat voel en hoor je dit duidelijk.

Al met al moet ik zeggen dat de Kailh Blue switches gewoon goed reageren. Ik heb totaal geen problemen hiermee gevonden en als ik het vergelijk met een Cherry MX Blue toetsenbord kon ik geen verschil ondervinden behalve dat het registratie punt voor mijn gevoel iets eerder waarneembaar is. Dit zou ook kunnen kloppen aangezien dit het enige verschil zou zijn tussen de Kailh Blue en Cherry MX Blue switches. De Kailh Blue switches zouden dus sneller en eerder kunnen worden geregistreerd aangezien deze bij het indrukken eerder worden geactiveerd.

Ik kan begrijpen waarom Thermaltake Tt eSPORTS ditmaal voor Kailh switches heeft gekozen. Dit niet alleen om kosten te besparen, een toetsenbord met Kailh switches is doorgaans namelijk goedkoper, maar ook is de kwaliteit van deze switches nagenoeg gelijk aan Cherry MX. Thermaltake geeft immers ook 5 jaar garantie op het toetsenbord en dat zegt natuurlijk ook iets over hun overtuiging betreffende de Kailh switches.

Conclusie:

Helaas is dit product tot op heden toe nog niet verkrijgbaar in de Benelux, bij onze oosterburen (Duitsland) kost dit toetsenbord gemiddeld 70,- wat ik een erg nette prijs vind voor wat je krijgt.
Zou dit toetsenbord in de Benelux verkrijgbaar zijn verwacht ik niet dat er veel verschil in de prijs is met onze buren, dit ook omdat dit de advies prijs is van Thermaltake Tt eSPORTS. Het toetsenbord is daarmee niet duurder en ook niet veel goedkoper dan de concurrentie, maar Thermaltake is een bedrijf dat staat voor kwaliteit en robuustheid, er zit niets voor niets 5 jaar garantie op.

Het toetsenbord heeft niet veel extra functies maar dat is ook niet waar dit toetsenbord op is gericht. De kwaliteit ligt in dit geval in de gebruikte materialen, toetsen, switches en de anti ghosting wat toch echt pre is bij een gaming toetsenbord.
Je merkt duidelijk aan de bouw van het toetsenbord dat er sprake is van hoge kwaliteit aan gebruikte materialen, het is erg zwaar en stevig.
Het toetsenbord werkt zoals het op papier staat en de Kailh Blue switches typen toch ook echt fijn.

Top

Kijk gerust ook bij mijn andere reviews, ik vind het namelijk erg leuk om deze te schijven maar reacties lezen vind ik net zo leuk.

User reviews Melek-Taus

Heb jij ook een Tt eSPORTS Poseidon Z Illuminated Blue Switch Edition (Qwerty US)?

Moderatie-faq Wijzig weergave

Toch wel mooi dat mechanische toetsenborden steeds goedkoper worden. Ik kan me nog herinneren dat ik 180 neer moest leggen voor mijn Filco.
Dergelijke prijzen zie je gelukkig nu alleen nog bij mechanische toetsenborden met veel extra functies. De meeste mechanische toetsenborden zijn nu goed betaalbaar.

[Reactie gewijzigd door melek-taus op 8 december 2014 09:52]

Nette review.. opvallend die vormen van de toetsen, ben benieuwd hoe dat voelt. Hoe dan ook, wederom erg mooi werk.
Bedankt.
Dat elke rij toetsen anders is gevormd en geplaatst kwam ik pas achter toen ik voor het eerst ging gamen met het toetsenbord. Dit voelt tijdens het gamen erg prettig en natuurlijk aan.
Mooi betaalbaar mechanisch en verlicht toetsenbord maar...
in Duitsland idd goedkoop, ab 59,27 , maar toetsenbord-layout ook in Duits QWERTZ!
Hoe heb je daar een VS-int. kunnen bestellen?
Is het niet juist irritant dat je niet altijd feedback krijgt bij het raken van de toetsen? Wat jij schrijft en laat zien is dat je een toets 2x in kan drukken met 1 klik. Dat betekent dus dat de klik cosmetisch is en niet het daadwerkelijke schakelmoment aangeeft. Geeft dat tijdens het typen/spelen geen onverwachte situaties?
Dit is alleen mogelijk als je heel voorzichtig bent. Tijdens het normaal typen zou dit niet mogelijk zijn. De klik kan je dus inderdaad vooraf zijn, maar dit houdt ook in dat de toets sneller reageert dan van bijvoorbeeld Cherry MX. Of dit een voordeel is weet ik niet, maar er wordt door TT eSports ook gesproken over sneller reagerende toetsen.
Door dit soort prijzen worden mechanische toetsenborden inderdaad betaalbaar. Mooie review, weer een genot om met een bakje thee te lezen.
Erg leuk toetsenbordje en vooral erg betaalbaar voor wat je ervoor terug krijgt. Ook weer een hele net geschreven review, het toetsenbordje wordt goed uitgelicht en de filmpjes zijn een mooie toevoeging en geven het gebruik goed weer.
Ik ben ook nog erg blij ermee, alleen benieuwd wanneer deze in NL op de markt komt. Volgens Thermaltake een dezer weken.
Bedankt voor je reactie.

De Kailh Blue switches zijn het gebruikte mechanisme voor de toetsen. Dit is het mechanisme dat gebruikt wordt om een toets in te drukken (het klik systeem dus) Kailh maakt gebruik van dezelfde techniek als Cherry doet, aangezien het patent van Cherry is verlopen.

Het betreft dus een techniek die in het toetsenbord zit en niet iets dat je erbij krijgt. Voorhand kies je welke switches je zou willen, je hebt bijvoorbeeld Blue met een klikje, Brown zonder klikje etc etc.

Meer informatie over mechanische toetsen vind je hieronder.
Het grote mechanische toetsenborden topic

[Reactie gewijzigd door melek-taus op 13 januari 2015 08:52]

Wow ik had nog nooit gehoord van 6-8 key rollover, dus even getest op een kantoor toetsenbord (logitech K120) her resultaat: quic bro fox us rig ovr lazy dog

On-topic: Erg goede en uitgebreide review. Zoveel informatie over en toch relatief eenvoudig toetsenbord, bedankt!
6-8 roll over of n-key rollover zijn inderdaad erg mooie functies, helaas wordt dit voornamelijk gebruikt op gaming toetsenborden. De toepassing is echter ook erg handig in andere vlakken. Hier op werk heb ik een toetsenbord die het volgende doet: HE QUIK BROWN FOX JUPS RIGH OER HE LA DOG.

En bedankt voor je reactie.

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8