Specificaties 27" @ 1920x1080 (lcd, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Acer 276HL Zwart Review

fly_boy 7 december 2014, 120 views

Acer 276HL Zwart

Leuk scherm goede prijs goede kleuren. jammer dat er alleen een vga kabel en een audio kabel word meegeleverd.

Pluspunten

• goede kijkhoek en kleuren, geen bleeding
  • smalle lijst
  • hdmi wat voor mij een pre was

Minpunten

• bedienings knopjes gaan wat moeilijk
  • behuizing is niet zo stevig
  • standaard enkel een vga kabel meegeleverd

Ik heb dit scherm gekocht als vervanger voor mijn Samsung SyncMaster2433 omdat dit scherm wat groter is en beschikt over hdmi.
Het scherm geeft naar mijn inzage een beter beeld, betere kijkhoek, wat ik zelf fijn vind omdat ik nogal een draaikont heb achter de pc.
De speakers die in het scherm zitten vind ik van slechte kwaliteit, maar dat is niet iets wat mij stoort, wat me wel stoort zijn de knopjes rechts onder. Die gaan best zwaar waardoor je je scherm zowat omhoog drukt om in het menu te komen. Echter is dit iets wat je nadat je scherm is ingesteld niet meer gebruikt.

Ik vind het voor het geld een zeer goed scherm, het gaat mij alleen maar om het beeld en dat is top.
Met gamen wat ik niet veel doe zie je wel dat het scherm wat trager is dus je hebt wat ghosting, ik vind dat niet storend maar ben dan ook geen hardcore gamer.
Ik gebruik het scherm voor prive foto en film bewerking en tegenover mijn oude scherm is dit een hele verademing. Ik raad het scherm aan voor mensen met een wat minder budget die toch een net groot scherm willen wat ook nog eens de kleuren goed kan weergeven.

Een topper voor deze prijsklasse (179,00 bij Alternate)

Heb jij ook een Acer 276HL Zwart?