Ignis AWH 407 Review

SunMar 7 december 2014, 749 views

Ignis AWH 407

Zeer tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding van deze droger. Als je een goedkope droger zoekt die zijn werkt goed doet en het niet erg vind om op gemakspunten als lawaai en droogtijd in te leveren is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Droogt goed gelijkmatig
  • Goede tijdsindicatie
  • Lange anti-kreuk fase (12 uur)
  • Energiezuinig
  • Veel programma's waardoor bijna alle was erin kan

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Lange droogtijd
  • Regelmatig condensfilter reinigen

Droogresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 4
Zeer tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding van deze droger. Hij droogt erg goed gelijkmatig, heeft veel verschillende programma's waardoor bijna alles erin kan, is energiezuinig en heeft een goede tijdsindicatie. Vooral de lange anti-kreuk fase heeft (12 uur) is erg prettig omdat wij hem graag aanzetten maar niet altijd weten wanneer we terug zijn om de was eruit te halen. Hij maakt alleen wel veel lawaai wat het geen prettige droger maakt om in bijv. een open keuken of naast je slaapkamer te hebben staan. Ook is het niet de snelste droger en moet het condensfilter regelmatig gereinigd worden, maar voor deze prijs zal je ergens op moeten inleveren. Onze voorkeur ligt dan bij droogkwaliteit en niet bij gemak wat het voor ons een goede koop maakt.

Heb jij ook een Ignis AWH 407?