Specificaties 48" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 48PFK5509 Zwart Review

SunMar 7 december 2014, laatste update op 7 december 2014, 278 views

Philips 48PFK5509 Zwart

Feature rijke tv voor een goede prijs, maar reageert erg traag en SmartTV werkt niet altijd goed. Geen slechte tv, maar toch voor mij net een onvoldoende en daarmee een afrader.

Pluspunten

• Veel features
  • Goede prijs

Minpunten

• SmartTV werkt niet altijd goed

De TV heeft veel features voor een goede prijs, maar hij reageert zeer traag. De TV-gids doorlopen of apps gebruiken is geen prettige ervaring, soms reageert hij zelfs helemaal niet. Afhankelijk van de features die je zoekt raad ik aan dat je beter kan investeren in een TV die voor dezelfde prijs misschien minder features heeft, maar de features die hij dan heeft tenminste goed doet. Met bijv. een Chromecast voor 35 kan je er dan goedkoop een goede SmartTV van maken voor dingen als Netflix, YouTube en NPO. Alles dat ik via Chromecast kan doen, doe ik ook via Chromecast en niet meer via de SmartTV mogelijkheden, dat werkt veel beter.

Heb jij ook een Philips 48PFK5509 Zwart?