Specificaties 4,7" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend P6 Zwart Review

Johan9711 5 december 2014, 452 views

Huawei Ascend P6 Zwart

Leuke smartphone voor weinig geld. Loopt bovendien erg soepel. Enige nadeel is de GPU, waardoor animaties als schokkerig worden ervaren en zware games onspeelbaar zijn. Ook is het opslaggeheugen met 8GB aan de lage kant, maar met een MICRO SD is dat niet zo'n probleem.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelheid
  • Productondersteuning
  • Front Camera (5MP is mega veel)
  • Mooi ontwerp (Maar 6,18MM dik, dunste telefoon verkrijgbaar)
  • Ligt fijn in de hand
  • Heeft EMUI, je kunt je telefoon goed personalizeren met nieuwe thema's

Minpunten

• GPU is niet zo goed (zware games spelen gaat moeilijk)
  • Speakers zitten op de achterkant, waardoor geluid slecht is wanneer telefoon plat ligt

Een perfecte telefoon voor de zakelijke gebruiker.
Ligt perfect in de hand.
We kennen natuurlijk allemaal de iPhone 4 en 5, waar dit toestel erg op lijkt.
Persoonlijk vind ik het ontwerp van de Huawei Ascend P6 een stuk beter dan dat van de iPhones.
De telefoon voelt erg stevig, bijna als één geheel, een gevoel dat ik bij veel telefoons niet heb. Verder reageert de telefoon vlot, al willen de animaties bij custom launchers nog wel eens schokken.
Zware games zijn ook een probleem, Ze zijn moelijk of niet te spelen, vanwege de ronduit slechte GPU.

De frontcam in deze telefoon is prachtig voor de mensen die van selfies houden. Je kunt selfies maken en videobellen met een resolutie van 5 MP of HD video. Ook kan je het schoonheidsniveau aanpassen, waardoor je nog mooier lijkt. :P

Mijn conclusie: een prima telefoon, maar de GPU had krachtiger mogen zijn. Wanneer je op zoek bent naar een goede, zakelijke telefoon, dan is de P6 een prima keuze!

Heb jij ook een Huawei Ascend P6 Zwart?