Lexar Jumpdrive S73 128GB Wit Review

bas-r 5 december 2014, laatste update op 5 december 2014, 426 views

Lexar Jumpdrive S73 128GB Wit

Snelle USB stick, ~70MB/s schrijfsnelheid, meer dan 100MB/s lezen. Lage prijs!

Pluspunten

• Hoge Schrijfsnelheid, 70MB/s
  • Hoe Leessnelheid, 100MB/s
  • Lage prijs

Minpunten

• Redelijk groot qua omvang

Dit is een USB stick met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid van de stick. De stick is wel enigszins groot tegenwoordig.

Hij haalt in een Atto benchmark 75MB/s schrijfsnelheid en zo'n 120MB/s leessnelheid, via USB 3.0.
Tijdens een real-world-scenario kom ik op 70MB/s schrijfsnelheid. Prima voor een USB stickje van 128GB die me 40 heeft gekost via Amazon.de

Ik ga de USB stick gebruiken als opname medium voor aan mijn Smart-TV van Sony als een moderne VHS-band met wat meer capaciteit en opnamekwaliteit.

Heb jij ook een Lexar Jumpdrive S73 128GB Wit?

Ik ben ook op zoek naar een USB stick voor in een Sony w805b. Wat is jouw ervaring? Werkt deze stick goed?
Deze stick werkt perfect met mijn tv samen. Wordt altijd herkend, en de lees/schrijf snelheden zijn ook prima!