Acer Aspire V3-772G-747a161.12TBD Review

louckyNewbie 2 december 2014, 152 views

Acer Aspire V3-772G-747a161.12TBD

Erg goede laptop voor de prijs maar wel met een aantal minpunten.

Pluspunten

• Goede Hardware Specificaties
  • Mooi Uiterlijk
  • Erg Snel en veel opslag en ram geheugen
  • Goed geluid uit de speakers en volume kan aardig hard

Minpunten

• Word snel erg warm
  • Erg gevoelig voor krassen
  • OnBoard videokaart kan los komen bij erg lang gamen
  • groot dus moeilijk mee te nemen

Deze Laptop is een erg goede laptop. Je betaald er best veel voor maar heb dan wel een Intel Core i7, 16GB ram 120GB ssd + 1TB hdd en een Nvidia Geforce GTX 760 ideaal om te gamen.

Ik heb deze laptop al erg lang en de kwaliteit bij gamen is erg goed. Het nadeel is wel dat die erg warm word en bij mij is de onboard videokaart los gekomen van het moederboard waardoor het beeld soms gaat knipperen. Maar gelukkig zit er 2 jaar garantie bij van acer en kun je dit gratis laten repareren.

Het is een goede laptop voor als je hem veel thuis wilt gebruiken maar als je hem elke dag mee moet nemen zou ik het afraden omdat die snel beschadigingen oploopt.

Heb jij ook een Acer Aspire V3-772G-747a161.12TBD?