Specificaties Camera - Bekijk alle specificaties

D-Link mydlink Home Monitor HD DCS-935L Review

0Burner0 1 december 2014, laatste update op 1 december 2014, 853 views

D-Link mydlink Home Monitor HD DCS-935L

De installatie van deze camera was een nachtmerrie. Er zit namelijk alleen wifi op en geen lan of usb aansluiting. Volgens de App (ios) van d-link alleen ff op de WPS knop drukken en hij doet het. Dat werkt dus niet met mijn netgear router.

Pluspunten

• Beeld Dag/Nacht
  • Led uit te schakelen

Minpunten

• Geen Lan
  • Werkt slecht met bestaande dlink apps
  • Geen usb

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
In de app gekozen voor manual installatie, maar ook dit werkte niet.
Uit eindelijk werd de camera gevonden maar kon mijn wifi netwerk niet vinden, zelfs mijn niet beveiligde gast netwerk.

Als je met je laptop verbinding maakt met de camera en dan naar het IP adres gaat dan moet je een wachtwoord invullen. Dit wachtwoord is alleen nergens te vinden en heb geen idee wat je moet invullen.

Voor de mensen met problemen om hem te installeren:

Met je telefoon:
App (ios) mydlink lite instaleren.
Verbind met het netwerk wat de camera uitzend.
Open de app en zoek naar de camera.
Wijzig het wachtwoord.

Met je laptop/pc:
Verbind met het netwerk wat de camera uitzend.
Login met je gewijzigde wachtwoord.
Zoek nu naar de beschikbare netwerken en je kan nu je eigen netwerk kiezen.

Nu moet alles werken.

Heb jij ook een D-Link mydlink Home Monitor HD DCS-935L?

Wat ook nog het overwegen waard is, de Eminent EM6250 Easy Pro View IP Camera die bij Wehkmp te koop is voor slechts 69 euro (jan-2015), is elders stuk duurder trouwens. Je hebt dan geen 720p beeld maar wel een dubbele camera (voor dag en nacht), ethernet aansluiting , MicroSD optie, mogelijkheid speakertje aan te sluiten zodat je ook kunt spreken en een speciale PIR sensor die alleen objecten die lichaamswarmte uitstralen detecteert . Dit zorgt voor een betrouwbare alarmmelding. Echt een zeer professioneel dingetje voor nog geen 7 tientjes. De HD versie kost 149 euro, mocht je perse 720p beelden willen.
Thnx voor de tip, ben nog steeds niet te vreden, de motion detection werkt niet naar behoren en de dlink service desk lijkt wel een robot krijg standaard replys en mijn vraag wordt niet eens gelezen.

Sluit de camera via de lan aan en doe het volgende....
Ehh help desk deze camera heeft geen lan aansluiting...
Bedankt Burner!

Dankzij je hulp ben ik een stuk verder gekomen en denk ik tevens het probleem te hebben gevonden. Na een hoop gekloot met de verschillende apps en 20 keer via WPS is het nu gelukt.

Ik heb een Dual Band Router die uitzendt op 2,4 Ghz en 5 Ghz. Bij het manueel toewijzen van het netwerk vind de camera alleen de 5 Ghz SSID. Zou dit de reden zijn dat hij niet makkelijker verbinding maakte?
Dit leest meer als een rant dan als een review. Hoe zijn je ervaringen nu met de camera?
Bedankt Burner!