Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Qubical 30 november 2014, laatste update op 30 november 2014, 505 views

OnePlus One 64GB Zwart

Na jaren Samsung gehad te hebben is de OPO een geweldige stap. De hoeveelheid geheugen en CM hebben mij laten overstappen en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Geen bloatware!
  • Geheugen + snelheid
  • Bouw kwaliteit
  • Uitgebreide instellingen
  • Afmetingen precies goed

Minpunten

• 4G beperkt ondersteund
  • Invite systeem

Ik ben sinds de Samsung Galaxy S1 een Samsung aanhanger geweest. Helaas werd bij iedere versie die ik aanschafte de bloatware meer en meer. Toen ik mijn abonnement mocht verlengen koos ik, omdat er nog geen invite beschikbaar was voor een SGS5, na het aanzetten liep ik weer tegen een enorne berg bloatware aan.

Na 3 weken besloot ik als ik de kans kreeg een OPO te kopen, dat was twee weken daarna, meteen aangeschaft en na ontvangst de S5 aan mijn vrouw gegeven.

Mijn eerste indruk was meteen goed, opstarten ging sneller als iedere andere telefoon die ik tot op dat moment heb gehad. Wat kleine issues gehad met mijn carkit maar dat bleek uiteindelijk aand e carkit te liggen en niet aan de OPO.

In de weken na ontvangst ben ik geleidelijk alles gaan instellen op de manier waarmee ik er lekker mee kon werken, geen crashes, geen reboots en ook de OTA updates, ik heb er inmiddels 2 gehad, werkten prima!
Inmiddels ben ik helemaal gewend aan de OPO en zou ik zeker niet meer naar een ander toestel willen overstappen. Tenminste in ieder geval niet meer naar een Samsung.

Er is voor mij eigenlijk maar één echt nadeel, de 4G ontvangst is minimaal, een punt waarvan ik wist dat het op Vodafone van toepassing was en het is dan ook een bewuste keuze geweest. Met andere woorden, ik gebruik wat er beschikbaar is en geniet van de snelheid van het toestel.

Binnenkort zal Lollipop worden gereleased en ik hoor er al veel goede dingen over, ik kan niet wachten. De kans dat ik de opvolger van de OPO ga aanschaffen is heel groot, super toestel en kan zich meten met de beste brands!

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties