Specificaties 21,5" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

BenQ DL2215 Zwart Review

SUD 27 november 2014, laatste update op 22 maart 2015, 289 views

BenQ DL2215 Zwart

Goedkoop en 1920x1080 resolutie als je wilt upgraden.

Pluspunten

• Lekker goedkoop
  • Wordt niet warm
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Geen DVI-DI kabel

Ik gebruikte een oude packard bell scherm uit 2005 met een resolutie van 1024x768. dit is dus een hele grote upgrade. Ik weet niks van kleuren of refreshrates. Goed voor als je je pc dus gewoon wil(t) upgraden.

Product mist voor mij extra kabels. Ik kreeg alleen een VGA-aansluiting wat toch wel een beetje oud is in deze tijd. Verder is het beeld goed scherp en geeft het een fijn helder beeld. Kleurenweergave is ook goed voor zover ik kan zien. Ook voelt hij niet warm aan en is hij stevig in elkaar gezet.

Heb jij ook een BenQ DL2215 Zwart?

Mag ik vragen waarom je er een hdmi kabel bij wil hebben? Aangezien dit beeldscherm geen hdmi aansluiting heeft.
Oeps schreef ik HDMI? ik bedoelde eigenlijk DVI-D. Daar kreeg ik geen kabel voor en mijn grafische kaart heeft alleen DVI-D aansluitingen. Ik gebruik dus van die converters voor zowel HDMI als DVI-D.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.
Ah dat verklaart het ;)