Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust Silverstone Laser Mouse Review

beerview 26 november 2014, 133 views

Trust Silverstone Laser Mouse

goede bouw kwaliteit. prima om mee te game voor de prijs van 20 in de tijd van aankoop.

Pluspunten

• voeten zijn nog altijd goed na 3 jaar flink gebruik
  • na iedere dag in een tas voor school te zitten nog altijd heel
  • prima pas vorm voor een medium hand size

Minpunten

• na 3 jaar gebruik beginnen de grips aan de zijkant los te raken
  • palmrest verslijt snel plastic is al zichtbaar
  • positie van dpi switch had beter gekund

jammer dat het niet meer te koop is volgens tweakers anders zou ik hem gewoon nog eens kopen als deze kapot gaat.

Heb jij ook een Trust Silverstone Laser Mouse?

goede bouw kwaliteit.
prima om mee te game voor de prijs van 20 in de tijd van aankoop.
na 3 jaar gebruik beginnen de grips aan de zijkant los te raken ... palmrest verslijt snel plastic is al zichtbaar
Voor de prijs van 20 wat? Goede bouwkwaliteit snel slijten en loslatende grip delen rijmt niet echt met elkaar.
positie van dpi switch had beter gekund
Wat is dan een betere positie volgens jou?

Dit een korte product beoordeling, geen uitgebreide review.
hem bij de duim geplaatst.
en ik vind dat voor 20 euro de bouw kwaliteit erg goed is de meeste muizen die ik heb gehad van die prijs zijn zeer snel kapot gegaan.
en dat de rubber achtige gripdelen na een flinke tijd van gebruik los gaan laten is niet meer dan normaal.