Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

19JM81 23 november 2014, 360 views

OnePlus One 64GB Zwart

Overgestapt van iOS naar Android, voor de 3e keer geef ik het platform een poging, en eindelijk lijken de zaken in orde.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Stevig gebouwd
  • Fijn formaat scherm
  • Prima geluid
  • Android is ontzettend tweakbaar
  • Geen bloatware

Minpunten

• Geluid is soms ineens zachter (software bug)
  • Miracast is niet erg soepel
  • Geen headphones bij toestel geleverd
  • Geen 4G ondersteuning op KPN netwerk

Android loopt op het gebied van app aanbod en kwaliteit nog steeds achter op iOS, het aanbod is beduidend minder gevarieerd. Maar ondanks dat is het voldoende voor wat ik doe met een telefoon. Heel lang getwijfeld om een iPhone 6 Plus aan te schaffen, maar de 900 euro die ik daarvoor zou moeten betalen kon ik simpel weg niet verantwoorden naar mijzelf toe.

Het toestel is een genot om te gebruiken, lange accu, stabiel, prima kwaliteit voor een geweldige prijs!

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties