Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Canon Pixma MP610 Review

Stefan 17 maart 2009, 517 views

Canon Pixma MP610

Pluspunten

• Twee papier invoervakken (Insteek en lade)
  • Printer blijft redelijk stof vrij
  • Cartridges zijn gescheiden van elkaar
  • Snelheid van printen
  • Snelheid van scannen/kopieren
  • Bijgeleverde software
  • Lage inktverbruik
  • Dubbelzijdige afdrukken
  • Papierdetectie formaat

Minpunten

• Geen USB-kabel meegeleverd

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 5
De Canon Pixma MP610 is een zeergoede printer om snel iets af te drukken, maar ook om snel iets te scannen. De snelheid van deze printer ligt goed, alleen soms kan het opwarmen, naar mijn mening, iets te lang duren. Ik heb deze printer nu ruim 4 maanden geleden gekocht en hij werkt nogsteeds goed.

Dagelijks print ik iets voor school, zoals een verslag. Ondanks dat er veel geprint wordt gaan de cartridges die erin zitten lang mee, zelfs als de printer aangeeft dat de cardridges bijna leeg zijn kon ik nog ruim 100 pagina's printen voordat de inkt echt vervangen moest worden.

De printer is qua gebruikersgemak zeer goed, de printer is makkelijk in te stellen dankzij zijn kleuren LCD schermpje en de verschillende knoppen waarmee je de printer kan besturen. Je kan bijvoorbeeld instellen dat je wilt printen vanaf de SD-kaart die je zojuist in de printer hebt gestoken, of vanaf je foto camera die je aangesloten hebt via de USB-aansluiting aan de voorkant.

Wat nog gemakkelijker is is dat de printer beschikt over een papier lade waarin ongeveer 100 vel bewaard kunnen worden. Tevens kan er ook nogsteeds op de oudewetse manier papier via de achterzijde in de printer gestoken kunnen worden. Voordat je gaat printen kan via de knoppen zeggen waar de printer zijn papier vandaan moet halen.

Het enigste jammere aan de printer was toch wel dat je er zelf een USB kabel bij moet kopen, maar dat is dan ook het enigste minpuntje.

Heb jij ook een Canon Pixma MP610?