Specificaties 5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Archos 50 Platinum Zwart Review

Britt_Nagel 19 november 2014, laatste update op 13 april 2015, 623 views

Archos 50 Platinum Zwart

Niet geweldig tevreden

Pluspunten

• mooi groot scherm
  • goedkoop

Minpunten

• zeer slechte service van Archos
  • opslagruimte
  • niet zo bekent en alleen beschermhoesjes op ebay
  • de accu

Deze telefoon is redelijk, de camera is is heel goed, maar ik gebruik hem nu al een jaar en MN zus ook, en er zijn al een aantal problemen opgetreden zoals: problemen met wifi, hij gaat soms zomaar opnieuw opstarten... Enzovoort nog meer kleine dingetjes. Dit treed bij ons bij de op. Voor de rest is het scherm groot en dus best wel fijn. Verder is de service van ARCHOS zeer bagger! Als je nog garantie hebt willen ze het zelfs niet repareren!! Zeer slecht. Ik gebruik hem minstens nog een klein jaartje. Niet zo tevreden

Heb jij ook een Archos 50 Platinum Zwart?

Dus de volume knop is kapot, de accu niet zo best en de service om te huilen maar het toestel geef je wel 5 sterren?