ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart Review

patrykvdmeulen2 17 november 2014, 187 views

ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart

Ik heb deze stick in de Dixons gekocht voor 20,- ik had de review op hardwareinfo gelezen en zag mooie snelheden. prima dacht ik.

Pluspunten

• Handig mee te nemen

Minpunten

• Snelheid drastisch traag
  • Géén ''3.0'' certivicaat

Deze stick heb direct getest in mijn 3.0 poort.
Met crystalmark zie ik enorm lage snelheden.
Ik snap niet waarom icidu hier 3.0 voor zet terwijl het eigenlijk 2.0 is!

Ben terug naar de Dixons geweest en mijn verhaal verteld en die nemen ze NIET TERUG!?'?
die man zei ''ja als ik een opengemaakte melkpak terug breng kan dit ook niet'' nou volgens zou dit nog kunnen!

Ik had zelfs het bonnetje nog!
jammer heel jammer!

Heb jij ook een ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart?

Fijne reactie van Dixons. De enige manier om die stick te testen is om de blister eraf te knippen (ik ga er voor het gemak vanuit dat die erom heen zit). Het product zelf is gewoon nog prima.
Een pak melk zonder karton is een plasje melk. Dat wordt lastig terugbrengen :)

Tip: plaats een reactie op de Dixons.nl Facebook pagina: https://www.facebook.com/dixons.nl .
Hoewel daar inmiddels ook al dusdanig veel klachten staan dat ze er waarschijnlijk immuun voor geworden zijn ;)