Specificaties 48" Full HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 48PFS8109 Zilver Review

review1971Newbie 15 november 2014, 952 views

Philips 48PFS8109 Zilver

Dit is een TV set met mooie specificaties, helaas worden die niet waargemaakt doordat de software van de set de kwaliteit van een prototype niet overstijgt. Ik heb de set 3 maanden in mijn bezit en sta op het punt om hem om te ruilen. Wees gewaarschuwd!

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede specs, maar dan moeten ze wel werken

Minpunten

• Software is een ramp, laatste update alleen maar meer bugs
  • Set heeft diverse malen per dag een power cycle nodig

Deze set heeft zijn eigen CAM slots zodat digitale kabel kijken zou moeten kunnen zonder los kastje. Echter de software is dermate crappy dat de stekker van de set meerdere malen per avond er uit moet om TV te kunnen kijken.

Met deze set zou je programma's op moeten kunnen nemen, alleen missen er functies en door de problemen waardoor de set uitgezet moet worden, mislukken de opnames.

Android is een open software platform, echter de implementatie op deze Philips TV is gesloten.

Er kunnen maar een beperkt aantal apps worden geinstalleerd en veel belangrijke Andriod settings zijn verborgen en niet te bedienen.

Kijken via HDMI gaat redelijk, echter deze TV en voor deze prijs zouden bovenstaande zaken gewoon moeten werken. Dan kun je echt beter een veel goedkopere TV kopen.

In de laatste software update is de beeldkwaliteit achteruit gegaan. Problemen die aan Philips worden gemeld worden niet opgelost.

Ik heb de set 3 maanden in mijn bezit en sta op het punt om hem om te ruilen.

Wees gewaarschuwd!

Heb jij ook een Philips 48PFS8109 Zilver?