Cooler Master V8 Review
Heerlijk koelblok, wel gigantisch maar doet zijn werk. Temperatuur nooit boven de 30 graden ook niet met cod advanced warefare, en dit vergt nogal wat van je pc. Hij houd ook meteen de videokaart koel.
Pluspunten
perfecte koeling redelijk stil voor zo een blok ook tijdens zware games perfecte koeling het is verder een lust voor het oog bij openen van je kast mooi disign
Minpunten
onhandig bij inbouwen, vooral de temperatuur regelaar.
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Deze "review had wel uitgebreider gemogen , wat mooie foto's van je systeem maakt het geheel dan compleet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn