Specificaties 48" Full HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 48PFS8109 Zilver Review

Devilmen 15 november 2014, laatste update op 15 november 2014, 925 views

Philips 48PFS8109 Zilver

Mooie televisie qua design en beeld met een goed geluid. Voldoende aansluitingsmogelijkheden voor allerlei randapparatuur.

Pluspunten

• design
  • beeld
  • opties

Minpunten

• software (algemene aansturing bleef 3 keer in 12 dagen hangen)

Het is een prachtige TV qua design, beeld, geluid en features.
Het neerzetten verloopt soepel.
Pootjes zijn simpel te monteren en de eerste menu's zijn vlot doorlopen.
De menu's wijzen zich vanzelf.
Het Ambylight-4 geeft een mooi effect om de televisie. Door de standaard setting qua felheid is in de hoek van de televisie geen lamp nodig :)
Het Smart gedeelte werkt lekker soepel en vlot. Door de ingebouwde camera is Skype op het toestel simpel te gebruiken. De videokwaliteit is goed genoeg.

Naast al dit positieve heb ik helaas ook een zeer negatieve ervaring met deze TV waardoor ik besloten heb hem te retourneren naar de winkel binnen de geldretour periode.
Dit is gebaseerd op het feit dat ik het toestel binnen 12 dagen 3 keer naar fabrieksinstellingen heb moeten resetten omdat het toestel vast bleef hangen op 1 analoge zender.
Wanneer dit gebeurt reageert het toestel uitermate lastig. Na bijna een uur te priegelen met de knoppen op de afstandsbediening lukt het dan eindelijk om zover in het menu te komen om de reset te activeren.
Dit alles was met de nieuwste firmware. En ook verwijderen van de stekker uit het stopcontact werkte niet.

Voor een toestel dat zonder cashback actie rond de 1700 euro kost vind ik dit onacceptabel!!!
En dus gaat dit toestel retour verkoper.

Heb jij ook een Philips 48PFS8109 Zilver?

Waarom kijk je met zo'n dure televisie analoge zenders?
Ik kijk ze niet, maar is wel aangesloten.
Wanneer de babysit niet precies weet hoe ze de Humax moet aanzetten en deze op het scherm te halen is dit nog een optie om iets te kijken :)