Specificaties 4" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 5 16GB Wit Review

robdejongNL 14 november 2014, 323 views

Apple iPhone 5 16GB Wit

Erg fijn toestel die lekker in de hand ligt, een mooi scherm heeft en degelijk is afgewerkt. Met veel plezier gebruik van gemaakt en heeft me weer helemaal Apple-fan gemaakt. Door het eco-systeem van Apple werkt alles prettig samen met andere Apple producten.

Pluspunten

• Leesbaarheid scherm, zelfs onder grotere hoeken
  • Nagenoeg geen vertragingen. Alle apps starten vrijwel direct
  • Accuduur

Minpunten

• Netwerkbereik (in vergelijking met zelfde simkaart in andere toestellen)
  • Relatief duur

Dit was mijn derde Apple iPhone. Ik ben ooit begonnen met een iPhone 3G die al redelijk snel werd ingeruild voor een iPhone 4 destijds. Toen een tijdje het Apple-kamp verlaten en twee Android-telefoons gehad (HTC Desire en HTC One X) maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en toen de iPhone 5 op de markt kwam weer een ommezwaai gemaakt.

Van deze 'terugkeer' heb ik absoluut geen spijt gehad! De iPhone 5 was een heerlijk toestel om te gebruiken. Altijd snel en tot je beschikking. De Lightning-aansluiting was een fijne toevoeging, nooit meer prutsen om de oplader in één keer goed in te pluggen :-)

Ondertussen ben ik weer 2 iPhones verder (iPhone 5s en momenteel iPhone 6). Hopelijk ben ik met laatstgenoemde weer net zo tevreden als met de iPhone 5!

Heb jij ook een Apple iPhone 5 16GB Wit?

Meer advertenties