ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart Review

DivadaviD 14 november 2014, 133 views

ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart

Voordelige, maar simpele USB 3.0 stick met 32GB opslag. De snelheden waren niet echt spectaculair, Ik heb als voorbeeld screenshots gemaakt van het schrijven en opslaan naar en van de stick toegevoegd van een bestand van ongeveer 8GB.

Pluspunten

• Voordelig
  • De USB aansluiting kun je naar binnen schuiven

Minpunten

• Verdient de naam USB3 niet
  • Voornamelijk vervaardigt uit goedkoop plastic

Heb jij ook een ICIDU Slider Fast Flash Drive 32GB Zwart?

Vanwaar de keuze voor ICIDU?
Ik vroeg de verkoper om een USB3 stick van 32GB en hij gooide de ICIDU op de toonbank. Meestal ben Ik wel kieskeurig, maar op dat moment wou Ik gewoon praktisch en snel mijn ding doen.