Nvidia Shield Tablet WiFi 16GB Zwart Review

livai111 13 november 2014, laatste update op 2 december 2014, 1.304 views

Nvidia Shield Tablet WiFi 16GB Zwart

Mooie snelle tablet van NVIDIA

Pluspunten

• Licht
  • Snel
  • mooi design
  • Grafisch Goed

Minpunten

• accu snel leeg met streamen 2 a 3 uur.

Mooie 8 inch tablet lekker strak design licht lekker in de hand.
flipcover werkt ook echt perfect helaas hangt hier wel een prijskaartje van 34.99 aan.
controller ligt erg lekker in de hand en de accu duur geen problemen mee helaas hangt hier ook weer een duur prijskaartje bij van 59.99 maar werkt uiterst snel.
Streamen naar twitch gaat ook moeiteloos (met een ac router)

over het beeld gewoon een woord perfect lekker straks snel mooie kleur meer he ik er eigelijk niet over te zeggen.
de stylus pen is meer voor de sier met het afgewerkte punt werk het wel fijn maar zal niet veel gebruikt worden door de "Gamers".

overigens kan je ook je eigen accu schema maken. hangt af voor wat je hem gebruikt.

Verder het geheugen in deze versie zit 16 Gb intern maar is door middel van een Micro SD kaart uitbreidbaar tot en met 128 GB

Verder is het zeker waard voor je geld.

Vragen kunnen altijd gesteld worden z.s.m. reageren

Heb jij ook een Nvidia Shield Tablet WiFi 16GB Zwart?

je geeft aan "accu snel leeg met streamen",
maar ik zie dit nergens terugkomen in de review, wat snel leeg is?

is dit in het algemeen bij het streamen van PC naar tablet, of alleen bij het streamen via Twitch?
snel leeg bij mij is 2 a 3 uur zal hem bewerken bedankt :)