Specificaties Stereo Bluetoothspeaker - Bekijk alle specificaties

Samsung WAM750 Review

jurriaan10 12 november 2014, laatste update op 27 december 2014, 709 views

Samsung WAM750

mooie stevige speaker met een goede geluidskwaliteit

Pluspunten

• stevig
  • makkelijk bedienbaar
  • hij heeft NFC

Minpunten

• de prijs is aan de hoge kant
  • net voeding

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik hoor geruchten dat de app zeer slecht is (samsung multiroom)
maar naar mijn mening is de app uitstekend.
Hij is overzichtelijk en makkelijk bedienbaar.

De speaker kan op de tv worden aan gesloten.
Alleen lukt dat niet op mijn tv (tv moet minder dan een jaar oud zijn)

Ook heeft hij netwerk radio, je kan met de app zenders op zoeken en als favorieten selecteren en altijd luisteren als je wifi hebt waarop de speaker is aangesloten.

je kan hem op 2 manieren neer zetten liggend en staand je hebt daar ook 2 verschillende standaarden voor.

Heb jij ook een Samsung WAM750?

Ik heb een tv van samsung uit 2012, dat werkt perfect!
Ik ben opzoek naar een multiroom oplossing (mijn receiver ging kapot vorige week). Deze Samsung boxen bieden alles wat ik wil behalve... Ondersteuning voor Google Play Music!
Nu heb ik nog een Chromecast Audio liggen. Gaat dat werken? Er zit een 3.5 mm jack op de box toch? En gaat het werken als ik twee van deze boxen in een stereo opstelling plaats (dus één box voorzien van chromecast audio, maar muziek stereo uit beide boxen?). Dit laatste is denk ik teveel gevraagd... 😕