Cooler Master K280 Review
Redelijke kast voor de prijs, verwacht er niet teveel van!!!
Pluspunten
de prijs 'redelijk' kabelmanagement achter het moederbord makkelijke schroeven voor side-pannels
Minpunten
maar 3 fan options (1 voor 1 zeikant, 1 achter) geen kabelgoot voor de cpu power de harddrivecage kan je er niet uithalen geen window voor de liefhebbers de ''stoffilter'' van de voeding is gewoon slecht. een gaasje met gaatjes erin telt niet! de voorkant is er lastig af te halen door alle kabeltjes van de front IO onnodig zwaar de pci sloten moet je eruit halen maar jekan je ze niet meer terug stoppen
Eindoordeel
de bouwkwaliteit is voldoende, de kast staat stevig op zijn poten, ook de motherbord tray is stevig.
de inbouwmogelijkheden zijn gewoon slecht, geen mogelijkheid voor waterkoeling, slechte airflow en weinig cablemanagement
koelingsmogelijkheden zijn niet voldoende, je hebt 3 fan poorten allemaal 120mm, niet veel variatie.
vormgeving is voldoende, niet slecht voor een 30 euro case
installatiegemakt.... waardeloos! je krijg niet alle schroeven van de moederbord erin, je moet je cpu power dwars door de kast heen laten lopen.
modbaarheid is echt geen mogelijkheid, behalven als je met een slijptol aan de gang gaat.
geen voeding.
prijs is goed, je krijgt niet veel maar de case zelf kost ook weinig
de inbouwmogelijkheden zijn gewoon slecht, geen mogelijkheid voor waterkoeling, slechte airflow en weinig cablemanagement
koelingsmogelijkheden zijn niet voldoende, je hebt 3 fan poorten allemaal 120mm, niet veel variatie.
vormgeving is voldoende, niet slecht voor een 30 euro case
installatiegemakt.... waardeloos! je krijg niet alle schroeven van de moederbord erin, je moet je cpu power dwars door de kast heen laten lopen.
modbaarheid is echt geen mogelijkheid, behalven als je met een slijptol aan de gang gaat.
geen voeding.
prijs is goed, je krijgt niet veel maar de case zelf kost ook weinig
Beoordeel deze review: