Specificaties 1.000W (80 Plus Gold), semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Silent Pro Gold 1000W Review

livai111 12 november 2014, 259 views

Cooler Master Silent Pro Gold 1000W

Mooie still goede voeding van coolermaster

Pluspunten

• Stil
  • Veel vermogen
  • Veel modules

Minpunten

• weinig kabels bijgeleverd

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Mooie voeding aleen helaas best wel aan de dure kant voor het zelfde geld krijg je ook een 1500 W voeding maar buiten dat wel een super product van coolermaster doet wat die moet doen.

Heb jij ook een Cooler Master Silent Pro Gold 1000W?

zo nu en dan moet ik andere mensen over computeronderdelen adviseren. ik kan niet zoveel met jouw review. zou je foto's willen posten aub? en misschien meer info over jouw voeding?
Ik ben het eens met westlym, erg karig. En een link naar specificaties vinden mensen ook nog wel zelf.
er valt niet echt veel te vertellen over een voeding ofwel?
tuurlijk wel! Licht je punten bijvoorbeeld toe. Hoe is het gebruiksgemak? Het installatiegemak? De geluidsproductie. Wat voor mening heb je van het uiterlijk, etc. etc.. Wat voor kabels mis je? Want je zegt veel modules, maar weinig kabels, spreken elkaar een beetje tegen, toch?
En je mening over de prijs, verpakking, garantietermijnen?

Kortom, als je moeite wilt doen kun je genoeg over een product vertellen, en dat is ook wat mensen dan graag in een review terug zien. Ze willen het product kunnen ervaren, zonder het zelf te hoeven kopen, zodat ze een keuze kunnen maken over wat ze kopen. ;)
zal het vervolgens doen ;)
Super! Het hoeft niet zo uitgebreid als een officiele review van Tweakers, maar wat meer informatie vind ik persoonlijk wel fijn. :)
Komt goed zal het in het vervolg doen :D
d