Specificaties Socket 775 met Intel P35 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus P5K Review

bgjbrok 10 november 2014, laatste update op 11 november 2014, 267 views

Asus P5K

Fijn bord met goede koeling. Door de uitgebreidheid nog steeds goed bruikbaar

Pluspunten

• Top kwaliteit

Minpunten

• beperkter dan de A uitvoering

Layout Score: 5
Prima bord. Nu al heel wat jaren in gebruik en heeft me nooit in de steek gelaten.
Nadat ik ne een aantal jaar wat meer begon te experimenteren vond ik het bij nader inzien jammer dat ik destijds een paar Euro's heb bespaard en niet de A uitvoering heb gekozen die wat meer mogelijkheden bied.
Maar in combinatie met de Q6600 processor en de maximale hoeveelheid Corsair geheugen (4x 2GB CAS4) benchmark ik nog steeds tussen de i5's en dit zonder overklokken (i5 4200M op 4,5GHz en i5 4500u op 2,4 GHz)

Heb jij ook een Asus P5K?

Een desktop CPU met een laptop CPU vergelijken klopt niet echt :P
waar, maar een MoBo, processor combo van 7 jaar geleden met een i5 is sowieso moeilijk vergelijken.
Waarom een review te schrijven over een product uit 2007 ? En waarom niet de moeite genomen om de spelling te controleren ?
Omdat de prestaties nog steeds fatsoenlijk zijn en mensen met dit bord misschien kostenbewust een tweedehands aan kunnen schaffen.
Spelling aangepast.

Waarom niet inhoudelijk gereageerd?
Waarmee begon je meer te experimenteren ? En kan je iets van de benchmark tonen ?

[Reactie gewijzigd door OPELOPA op 12 november 2014 23:26]

Nu heb ik een laptop, maar hiervoor gebruikte ik een desktop met een P5KC moederbord en E6750 procressor. Werkte geweldig.