Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Zwart Review

DivadaviD 8 november 2014, 408 views

Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Zwart

Ik gebruik hem voor de pc. Werkt prima en is stevig (Ik gooi er welleens mee als Ik verlies) Aangesloten = Geinstalleerd en werkend.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Vibration feedback
  • Het was gemakkelijk de batterij te vervangen.

Minpunten

• Y,X,A,B regnboog kleuren vond Ik niet mooi

Ik heb deze game-controller gekregen van een vriend die hem al een tijd niet gebruikte en aan mij gaf toen Ik hem vroeg of hij toenvallig een controller had liggen. De oplader kon hij echter niet vinden. Dus Ik ging op zoek naar een oplader voor het beestje. Toenvallig tijdens het shoppen in Amsterdam zag Ik een winkel die gespecialiceert was in XBoX game consoles. Ik ging er naar binnen en kon voor 10 een nieuwe oplader krijgen en een nieuwe (extra) batterij. Sindsdien maak Ik intens gebruik van de console.

Het instaleren is een makkie, plug en play (nothing else more to say.) Games herkennen hem direkt en er kan gewoon tussen toetsenbord en de console ge-switched worden zonder enige instellingen te veranderen (mocht dat nodig zijn, persoonlijk moest Ik eerst nog af en toe het toetsenbord gebruiken omdat Ik niet alle knoppen van de console kon)

Hij voelt stevig aan, en Ik als slechte verliezer gooi er welleens mee. Dat bleek geen enkel probleem. De 'regenboog' gekleurde Y,X,B,A toetsen vind Ik persoonlijk wel ietwat lelijk maar dat is persoonlijk smaak en wellicht is het praktisch. De kleuren van de knoppen is toch weinig ontkomen aan als Ik bekijk welke opties het internet mij biedt op eventuele alternatieven.

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows Zwart?