Toshiba DT01ACA200, 2TB Review

AjHartog 7 november 2014, laatste update op 21 juni 2016, 686 views

Toshiba DT01ACA200, 2TB

Snelle schijf voor weinig geld. Iets langzamer als een Seagate ST2000DM001, maar wel stiller en koeler. Echt stil is deze schijf niet te noemen, maar zeker niet luidruchtig. Voor een stille pc zou ik eerder een 5400rpm schijf aanraden. Toevoeging: betrouwbaarheid!

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Erg degelijk

Minpunten

• Meest luidruchtige van mijn hele PC (rest is extreem stil)

Langere termijn:
Op dit moment, 21 juni 2016, heb ik de schijf precies 663 dagen in bezit. De schijf heeft totaal 617 dagen gedraaid, oftewel 93% van de tijd. Zoals onderstaande afbeelding van de smart-waardes weergeeft, is de schijf nog in goede staat en kan ik wel zeggen dat deze schijf gewoon betrouwbaar is.

Heb jij ook een Toshiba DT01ACA200, 2TB?