Specificaties 24" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 24MP55HQ-P Zwart Review

ajaxestria 4 november 2014, laatste update op 4 november 2014, 1.682 views

LG 24MP55HQ-P Zwart

Mooie monitor met goede helderheid en kleurweergave. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en mooi formaat om te multitasken i.c.m. Full HD.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Helderheid
  • Kleurweergave
  • Full HD op 24" scherper dan je denkt

Minpunten

• Geen stevige voet
  • Zeer lichte backlight bleeding (niet storend)

Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Prijs bij aanschaf 130 euro. Er wordt een VGA kabel meegeleverd.

Zeer verrast door de mooie kleuren en de goede helderheid. De grootte is perfect voor mij om ook te multitasken. Persoonlijk is Full HD op 24" perfect. Ik zou bij 27" toch wel > Full HD aanraden. Ligt natuurlijk altijd aan de afstand van je ogen tot de monito dus dit verschilt per persoon.

De instellingen zijn duidelijk en makkelijk aan te passen d.m.v. de knoppen aan de rechteronderkant van het scherm.

Enige minpunt is de lichte backlight bleeding bij 's avonds film kijken met alle lampen uit. De onstabiele voet is voor mij geen probleem aangezien hij op een degelijk bureau staat maar kan lastig zijn voor sommige gebruikers.

Heb jij ook een LG 24MP55HQ-P Zwart?

Bij maakt de adapter sissend geluid met de lichtnet (50-60 hz). Storend geluid voor in de slaapkamer waar je wilt dat het muisstil is om te slapen. Ik doe sinds ik de monitor heb mijn pc volledig uit snachts middels stekkerdoos. enige oplossing :D

daarnaast goede en mooi monitor. Probeer de super resolution functie trouwens.
Inderdaad vervelend van het geluid. Die van mij is (gelukkig) muisstil. Ik heb hem ook op mijn bureau op mijn slaapkamer staan.

Zeker een goede monitor. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!
De super resolutie functie gebruik ik alleen bij films en af en toe bij gamen. Bij gewoon browsen en editten vind ik de tekst niet prettig lezen.
-fout-

[Reactie gewijzigd door ajaxestria op 17 december 2014 12:11]