Specificaties 13,3" (1920x1080), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

HP Spectre 13-h200ed x2 Review

Thomazio 4 november 2014, 697 views

HP Spectre 13-h200ed x2

Top laptop/tablet, met een strakke look

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mooi scherm
  • Goed geluid
  • Mooi formaat
  • Snel

Minpunten

• Muis/touchpad

Super Laptop, gebruik hem nu ruim 2 maanden voor mijn werk. de Enige 2 min punten die ik het zijn:
- de muis, dit is even wennen. ij bepaalde bewegingen op het touchpad switch die van app/programma en hij lijkt een beetje traag over te komen
- Het toetsen bord verlichting weerkaatst soms in het beeldscherm (dit is makkelijk uit te schakkelen.

Ook is het touch gedeelte een beetje overbodig voor een laptop en en tablet functie gebruik in nauwelijks (wel makkelijk bij een presentatie).

Wel is de PC zelf super snel (sneller dan mijn Mac Book Pro Retina eind 2013). Dit had ik niet verwacht.

Ik gebruik de laptop puur zakelijk (office en clioud computing) voor games en downloadn gebruik ik hem niet. Ik kijk heel af en toe netflix en gebruik spotify (aangezien de 4G module ingebouwd is). Dit was voor mij ideaal zodat ik overal internet heb.

Heb jij ook een HP Spectre 13-h200ed x2?