Specificaties Tower, 1 interne + 12 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec Twelve Hundred V3 Review

m.maagdenberg 3 november 2014, 212 views

Antec Twelve Hundred V3

Ik vind dit een prachtige kast, de kast is gemaakt van een sterk materiaal en is goed modbaar. Ook is meer dan genoeg ruimte voor waterkoeling.

Pluspunten

• sterk
  • hdd ruimte
  • waterkoeling opties
  • kabel-management

Minpunten

• motherboard tray niet afneembaar

Ik heb deze kast kort geleden gekocht in de hoop dat er een ssi-meb moederbord in past (dit bord lijk op een uitvergroot e-atx moederbord), dit bleek niet zo te zijn. Na wat werk met een haakse slijper en een dremel paste deze alsnog. Ik vind dit een prachtige kast, de volledige voorkant is naar smaak aan te passen en er is meer dan genoeg ruimte voor waterkoeling. Ook aan ruimte voor harde schijven is geen gebrek. Ik vond het echter wel jammer dat de motherboard tray niet losgeschroefd kon worden.

Heb jij ook een Antec Twelve Hundred V3?