Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch Cruise2 NL Zwart Review

Voxxie 16 maart 2009, laatste update op 17 maart 2009, 725 views

HTC Touch Cruise2 NL Zwart

Pluspunten

• Snel toestel
  • Prima Touch Screen
  • Gratis Carkit bijgelevert
  • GPS en aGPS

Minpunten

• Beperkte camera kwaliteit

Na mijn HTC S710 was het na een jaar tijd voor een nieuw toestel.

Mijn oog was gevallen op de nieuwste HTC in mijn bestedings gebied:
de HTC Cruise II

Paar punten uitgelicht:

GPS/ Navigatie
Het leuke aan dit toestel is dat er GPS ingebouwd zit en dat het toestel standaard met TomTom navigator wordt gelevert. Geen losse TomTom dus meer nodig.
Nieuw op deze HTC is footprint, een applicatie die fotos kan maken daarbij de GPS posities.

Touchscreen / Touchflow interface
Na vele "slechte" verhalen over touchscreen telefoons wou ik toch zelf de gok wagen en heb toch besloten een touchscreen telefoon te bestellen.
Mijn eerste indruk na het opstarten van me telefoon was : WAUW, grappig.
De touchflow interface loopt erg soepel en het touchscreen reageert perfect.

Gratis Carkit
In de doos zat ook een gratis carkit en autolader.
Deze worden bij iedere provider er gratis bijgelevert en geeft een leuke extra add-on aan het toestel.
Zodra je de telefoon in de carkit klikt opent het toestel ene speciale interface op het scherm en springt hij op handsfree, mocht je een bluetooth carkit hebben dan zal hij automatisch bluetooth aanzetten en verbinden met je carkit maken.
Via deze interface kan je heel makkelijk de navigatie starten en telefoon gesprekken voeren.

Tot zo ver mijn eerste review, binnenkort meer.

Heb jij ook een HTC Touch Cruise2 NL Zwart?

Je zegt dat TomTom Navigator erbij zit, is dit 1 of andere 'trial' versie of de volledige, als ik ga zien bij andere reviews staat er ook dat er maar 1 map bijgeleverd wordt.
Is het versie 6 of 7 van TomTom?

Zou er 1tje willen kopen voor naar de USA te gaan volgende maand (met auto) dus GPS is zo ongeveer het belangrijkste voor me.

Op de HTC website staat dat de GPS functie met Google Maps is, dus dan heb je een abonnement nodig waarmee je kan surfen of zie ik het verkeerd?
Tomtom 7 met benelux kaarten erbij.

Andere kaarten kun je bijkopen.