Whirlpool Green 850 Review

marjan kuipersNewbie 1 november 2014, 2.188 views

Whirlpool Green 850

het duurt ontzettend lang voordat de was droog is , en je heb veel werk aan het stofvrij maken van de machine. nieuwe stoffilter kost 12,50!! Ik had eerst een droger met pijp uit het dat, zou zo terug ruilen.....

Pluspunten

• laag energie verbruik

Minpunten

• duurt erg lang voordat de was droog is,vieze filter verlengt de droogtijd.
  • waterbak legen deurfilter leeghalen filter onderin legen.
  • schuimrubber filter loopt snel vol en is niet goed schoon te maken

Droogresultaat Score: 3
Energieverbruik Score: 4
Ik vind dat hij er ontzettend lang over doet voordat de was droog is... als mijn wasmachine al weer aan een nieuwe was kan beginnen, draait de droger nog.
Je moet de waterbak legen. de deurfilter legen, en dan de filter onderin de machine, daar zit een schuimrubber dun filter in, en die is heel slecht schoon te krijgen, het blijft voor een deel verstopt zitten met stof, ook als je hem wast. De droogtijd wordt aanmerkelijk verlengt als je de filter niet schoon hebt. We kochten een nieuw filter.. 't ding stelt niks voor, een dun stukje schuimrubber maar het kost wel 12,50..!! Ik zou zo weer terug ruilen voor een droger met een pijp uit het dak die ik eerder had.. dan toch maar wat minder energie zuinig.. van deze wordt ik elke keer nijdig als ik m schoon moet maken.

Heb jij ook een Whirlpool Green 850?

Ja... dat is een warmtepompdroger, die doen er een stuk langer over inderdaad. Heb je je niet ingelezen voor je het ding kocht?
Het schuimrubber filter kan je goed schoonmaken onder een warme kraan. 12.50 is inderdaad nogal prijzig voor een stukje schuim.
Speciaal lid geworden om een slechte recensie te schrijven over deze wasdroger..? :?
Ik ben het er volledig mee eens, wat een rampending. Was komt er gewoon niet droog uit terwijl alle filters schoon zijn. Geen technisch defect.