Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart Review

QCreemers 31 oktober 2014, 211 views

MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart

Zie uitgebreide toelichting

Pluspunten

• Grote aanpasbaarheid (waar onder ook het gewicht)
  • Extra "opzetstukjes"
  • Gesleevde kabel
  • Side scroll wheel
  • Software voor de instelling van de knoppen
  • Verschillende profielen instelbaar
  • DPI-switch
  • Sniper Button

Minpunten

• Werkt slecht op USB 3.0 (bekend bij MadCatz)
  • Profiles werken niet altijd
  • Side scroll wheel moet worden ingesteld via een macro
  • 6400 DPI is te hoog
  • Sensor is erg gevoelig

Ik heb de muis nu ongeveer een maandje in gebruik. Al bij al een fijne muis.
  • Grote aanpasbaarheid: 3 verschillend stukjes voor je handpalm & 3 verschillende 'Pinky grips'
  • Aanpasbaar gewicht
  • De draad is gesleeved, ziet er netjes uit en raakt minder snel in de knoop
  • De tool voor het verstellen etc. zit in de muis verborgen[\li]
  • Het programma om de macro's op in te stellen werkt makkelijk, overzichtelijk en zeer handig[\li]
de DPI is wat hoog maar dit is via de muis zelf instelbaar, dit is erg handig bij bijv een shooter waarin je een voortuig bestuurd.
Ook is de sensor in de muis erg gevoelig. Wanneer je de muis niet vast hebt en je raakt je bureau hard aan dan beweegt de muis een klein beetje.

Al met al een geweldige muis ziet er gelikt uit en is erg fijn in gebruik.

Heb jij ook een MadCatz Cyborg R.A.T. 7 zwart?

Dat je muis beweegt als je je bureau aanraakt = Lol.
Hangt er echt vanaf hoe zwaar - stabiel - je bureau is en ook je muismat heeft er invloed op.
Bij een stoffen muismat ( Ik gebruik de Steelseries Mass ) gebeurd dat niet zomaar.
Ik vind het een hele mooie muis om te zien, maar met al die openingen lijkt het me een regelrechte stofvanger?
nee van stof heb ik nog geen last gehad en een keertje schoon blazen zou voldoende moeten zijn toch ;)
Mijn bureau is erg stevig zit gemonteerd aan de muur en muismat is er eentje van CM Storm dus dat zit wel goed heb meerdere reviews gekeken/gelezen en veel wordt er gezegd dat de muis (te) gevoelig is.