Specificaties 520W (80 Plus Bronze), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Seasonic M12II Evo 520W Review

teunw 28 oktober 2014, laatste update op 8 december 2014, 2.166 views

Seasonic M12II Evo 520W

Goede voeding voor een goede prijs, het modulaire vind ik erg fijn. De kabels zijn helemaal zwart, zodat het mooi eruitziet in de kast. De kabels zijn ook netjes gelabeld, met waar ze verbonden moeten worden. Het enige wat jammer is, de 24-pin moederbord connector heeft geen labeling.

Pluspunten

• Zwarte kabels
  • Kabels gelabeld
  • Stil, hoor mijn computer alleen met moeite.

Minpunten

• Moederbord kabel niet gelabeld

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Goede voeding voor een goede prijs, het modulaire vind ik erg fijn.
De kabels zijn helemaal zwart, zodat het mooi eruitziet in de kast.
De kabels zijn ook netjes gelabeld, voor waarvoor ze gebruikt moeten worden.
En ook nog welke kant voor de voeding is, en welke voor het component is.
Dit word aangegeven met "PSU" op een kant en bijvoorbeeld "PCI-E" op de andere.
Het enige wat jammer is, de 24-pin moederbord connector heeft geen labeling.
Ik heb hem nog niet lang, dus heb de PSU zelf nog niet echt goed kunnen uitproberen

Heb jij ook een Seasonic M12II Evo 520W?

Dit had geen uitgebreide review hoeven te zijn. Inhoudelijk zeg je niks behalve over dat je de labeling onduidelijk vond, vind ik nogal raar hoe je de enigste kabel met 24 pinnen met 8 of 6 pinnen kunt verwarren. Als je niets zinnigs kunt zeggen omdat je bijvoorbeeld geen opgenomen vermogen kunt meten hou het bij een korte review.
Genoteerd voor de volgende keer :)
Hoe kun je een moederbordkabel verwarren met de rest??? 8)7

Leuke achternaam trouwens... _/-\o_
Terwijl ik aan het bouwen was, kwam mijn vader langs.
Hij verwarde de kabels, toch vond ik het best duidelijk.
Aangepast in review

Jij ook :P

[Reactie gewijzigd door teunw op 8 december 2014 22:55]

lol, mij lijkt het ook best duidelijk...de oudere generatie he!