Terra PAD 1003 Zwart

Specificaties 10,1" • 1280x800 • 16GB • Android 4.4 - Bekijk alle specificaties

Terra PAD 1003 Zwart Review

Radhe 26 oktober 2014, laatste update op 7 januari 2015, 1.181 views

Terra PAD 1003 Zwart

In principe veel waar voor je geld, inclusief 3G (mobiel internet). 16GB opslag, 1GB geheugen. Een voordeel voor de minimalist: Minimaal is hoe hij wordt geleverd. Android met alleen browser en email. Scherm kijkhoek is minder, net als het geluid. Maar daar is nu eenmaal niet de prijs naar.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Opslag/geheugen
  • 3G
  • Quadcore soc met quadcore Mali
  • Degelijk scherm
  • Accuduur
  • Kaler kan Android niet worden geleverd

Minpunten

• Kijkhoek
  • Geen trilfunctie/haptic feedback
  • Speakers zwak
  • "App" partitie van 2GB

Algemeen

Geluid
Geluid is zeker geen pluspunt. In principe is het voldoende voor een skype gesprek, maar voor muziek zou ik het zeker niet aanraden.

Bouwkwaliteit
Het voelt aan als een degelijk product alhoewel alles van kunststof is. De backcover is metaal en het touchscreen van kunststof.

Scherm en touchscreen
Touchscreen is prima. Is kunststof,maar voelt niet stroef aan. Heb ook twee gigaset 8", maar die voelen nog steeds stroef aan.

Accu
Ik kan met een volle lading tussen de 7 en 8 uur doen met internetten en apps. Alleen video nog niet geprobeerd. Met wifi en 3G uit kun je waarschijnlijk nog wel langer met een lading doen, maar ja... Wie werkt er nu zonder?

De minpunten verbleken in principe tegen wat je wel hebt gezien de prijs. Zeer tevreden.

Heb jij ook een Terra PAD 1003 Zwart?

Ik heb zelf ook de TERRA Pad 1003 en kan me volledig vinden in deze review. Een erg degelijk apparaat voor een erg aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite