Dell Latitude E5540-1541 Review

terpie1992Newbie 26 oktober 2014, 604 views

Dell Latitude E5540-1541

Degelijke apparaat. Erg fijn om met Full-HD te werken. Ook is de msata poort erg fijn. Hier zit een 128GB SSD in. Ik kan ongeveer wel 4 a 5 uren met de accu halen op gemiddeld gebruik(internet, office). Dit natuurlijk ook dankzij de 4e generatie i5

Pluspunten

• Full-HD
  • M-Sata poort
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen toetsenbord verlichting.

Laptop valt helaas wel eens wat uit elkaar langs de schermrand, tussen de scharnieren, maar dit klikt altijd zo weer in elkaar. Hier schijnen meer Dells last van te hebben.

Heb jij ook een Dell Latitude E5540-1541?

700 en laptop valt uit elkaar??? Schijnen ook altijd nogal warm te worden, dacht ik? Dell dan maar doorstrepen voor mijn moeder.

[Reactie gewijzigd door desalniettemin op 26 oktober 2014 12:19]

Met een 4e generatie word hij zeker niet warm. Uit elkaar vallen is een overstatement. Zit lichte ruimte op. Is inderdaad jammer van het ontwerp. Toch vind je in de prijsklasse weinig betaalbare alternatieven met een full-hd scherm. Persoonlijk was ik altijd erg blij met Asus, Mijn k52f was wat dat betreft steviger, had in elk geval niet van die schoonheidfoutjes, maar over het algemeen voelt de Dell solider aan. Warm worde hij zeker niet.
Ja hoor 4de generatie word niet warm he?
Nou bij mijn acer is dat een ander verhaal, werd een keer meer dan 80graden.
voor een i5-4200u erg slecht.
Een laptop die uit elkaar valt hoort geen 5 sterren te krijgen lijkt mij?
Het eindoordeel verdient na mijn mening zeker 5 sterren. De bouwkwaliteit heeft dan ook geen 5 sterren gekregen, maar ik vind lichte ruimte op de schermrand geen vermindering voor het gehele eindresultaat.

[Reactie gewijzigd door terpie1992 op 26 oktober 2014 14:05]