Canon PowerShot SX280 HS Zwart - Reviews

Specificaties 12,1MP • Full HD filmen • 20x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Canon PowerShot SX280 HS Zwart Review

liannebaksNewbie 25 oktober 2014, 381 views

Canon PowerShot SX280 HS Zwart

Retour fabrikant.

Pluspunten

• Goede kwaliteit foto's
  • redelijk eenvoudig in het gebruik

Minpunten

• uitklapbare flitser zit op lastige plaats
  • icoon batterij vol werkt niet goed.

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 1
Deze camera maakt mooie foto's, maar ik heb hem uiteindelijk toch teruggestuurd.
Het icoon van de batterij-inhoud werkte niet goed. Stond ik opeens met een lege accu terwijl het icoon eerst aangaf dat hij nog vol was. Tot 2 keer retour Canon maar zij kregen het niet gemaakt.
Voor mij even geen Canon meer. Ik heb eerder een Canon gehad en die was prima vandaar mijn keuze voor dit toestel.
Een ander minpunt, vind ik, de plaatsing van de flitser, daar zet je normaal je vinger tijdens het afdrukken.

Heb jij ook een Canon PowerShot SX280 HS Zwart?