Rain Design mStand Review

Guillermow93 25 oktober 2014, laatste update op 25 oktober 2014, 458 views

Rain Design mStand

Zeer luxe product, ik zocht een stand voor mijn Dell XPS 15 9530 zodat ik prettiger kon werken zonder mijn nek te belasten. Het product straalt een robuuste look uit en bied mogelijkheden voor nette kabelmanagement.

Pluspunten

• Kijkhoek
  • Robuust
  • Ergonomisch
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Twijfels over enige verkoeling/warmteafvoer

Heb jij ook een Rain Design mStand?

Zou je me kunnen vertellen hoe hoog de mstand is? Ik kan nergens de afmetingen van dit product vinden namelijk.
Hoi CR1691,

Op dit moment ben ik op mijn ouderlijkadres, wellicht kom ik deze week nog in Heerlen (studentenhuis) dan zal ik dit even opmeten voor je.

Guillermo